  • 1. Data: 2007-04-12 15:32:35
    Temat: [Stowarzyszenia] Pełnomocnictwo na walne zebranie?
    Od: "Anka K" <b...@m...com>

    Witam Państwa,
    moja mama jest członkiem zarządu pewnego stowarzyszenia. Za tydzień odbędzie
    się walne zebranie członków. Niestety, nie może ona w nim uczestniczyć - a
    ponieważ będą poruszane ważne kwestie - chciałabym ją zastąpić na tym
    spotkaniu. Ponieważ nie można przesunąć tego zebrania a ja jestem
    wtajemniczona we wszystkie sprawy - to czy mogę reprezentować swoją mamę na
    takim zebraniu?
    Oczywiście, jeśli inni członkowie nie będą mieli nic przeciwko to nie bedzie
    problemu. Ale mogą się na takie rozwiązanie nie zgodzić?
    Serdecznie pozdrawiam
    Ania