  • 11. Data: 2005-05-25 16:43:21
    Temat: Re: wojsko dla studentow. Jak uniknac przeszkolenia?
    Od: "Michal.b" <mike01@skasujto_polbox.com>

    JFK napisał(a):

    > a tak przy okazji jak tam w praktyce wyglada ten oboz?
    > ciekawie jest ?
    > Ja technicznie mam problem zeby upchnac te 6 tyg w te wakacje i to jest
    > glowny bol bo tak ogolnie to w momencie kiedy sie na to wszystko pisalem
    > to mialem powaznego plana przejsc przez calosc imprezy i miec woja z glowy
    > no ale tym razem to se ne da :(
    > pozdrawiam

    ogolnie jest fajnie i wesolo :)
    przez pierwsze 2 tygodnie jest "unitarka" czyli musztra, troche
    pogonilismy po poligonie, zero wyjsc z jednostki... ale da sie przezyc :)
    potem jest przysiega (wyglada tak samo jak u "zwyklych" poborowych")

    a po przysiedze, to loooz ;)
    o 6:00 pobudka, zaprawa, sniadanie, zajecia teoretyczne i praktyczne,
    w-f, strzelnica, obiad, kolacja...
    zajecia trwaja do godz 16 a potem jest czas wolny (ja mialem stalke od
    17:00 do 5:00) czyli w tym czasie mozna wyjsc z jednostki na "miasto" ;)

    na koniec jest egzamin na kaprala ;) trzeba sie starac, zeby nie zdac ;)

    no i po przysiedze, na kazdy weekend bylem w domu (dostawalismy przepustki)

    ogolnie znajomi z uczelni, ktorzy byli podobnie jak ja maja pozytywne
    opinie co do tego przeszkolenia :)

    aha, ja bylem w WSO Wroclaw :) na II turnusie :)
    pozdr.
    Michal B

  • 12. Data: 2005-05-29 17:40:57
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 22 May 2005 23:49:29 +0200, "zkruk [Lodz]"
    <z...@S...onet.pl> wrote:

    >ze po zmianie meldunku nie musze do nich przychodzic
    >oni te dane sobie wezma z urzedu dzielnicowego...
    Tak, wezma. Moje sobie wzieli. I stworzyli mi klona. Wezwania szly na
    stary i nowy adres :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum