  • 1. Data: 2006-04-04 04:05:34
    Temat: wojsko
    Od: "Wojtek" <a...@a...lo>

    Proszę o pomoc bo nie mam zamiaru iść do woja. Ale po kolei. Mam dobrą
    pracę, własną działalność gospodarczą, żonę, która jest w 7 m-cu ciąży (jest
    na chorobowym), piszę pracę inżynierską i wczoraj otrzymałem z WKU
    zawiadowienie o tym, abym przyjechał po "odbiór karty powołania". Co mam
    robić aby nie iść do wojska i aby zostać przeniesionym do rezerwy. Rocznik
    1980. Proszę o pomoc. Dziękuję

  • 2. Data: 2006-04-04 10:24:55
    Temat: Re: wojsko
    Od: i...@w...pl

    Wojtek napisał(a):
> [...]
    > robić aby nie iść do wojska i aby zostać przeniesionym do rezerwy. Rocznik
    Odwołuj się jako jedyny żywiciel rodziny .

  • 3. Data: 2006-04-04 11:09:24
    Od: "DarkDaro" <d...@n...pl>

    Odwołuj się jako jedyny żywiciel rodziny .

    Już nie działa - wypłacają żonie jakieś smieszne pieniądze i biora w
    kamasze.

    --
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 4. Data: 2006-04-04 11:15:47
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > Już nie działa - wypłacają żonie jakieś smieszne pieniądze i biora w
    > kamasze.

    jest jakiś art. który mówi, ze jeśli wojsko nie jest w stanie zapewnić
    (chyba 70%) Twojego wynagrodzenia żonie to nie mają prawa dać Ci butów, nie
    powiem Ci jednak co to za art bo nie pamiętam.

  • 5. Data: 2006-04-04 13:09:59
    Od: Masa<w...@i...pl>

    A to dziwne byłem w piątek w WKU (doniesienie papierków ze studiów podyplomowych
    jakie zaczalem) i na tak samo zadane pytanie podoficer odpowiedział mi, że
    ustawa nie przewiduje takiej możliwości. Swoją drogą dziwne, najpierw kapitan
    powiedzial mi ze bez probllemu moge sie uczyc i ze nie powolają mnie w czasie
    ich trwania potem chorąży ze sie jeszcze zastanowi...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-04-06 06:31:29
    Od: St@siu<s...@v...pl>

    Więc byłem w WKU wczoraj i niby narazie mam spokój (studiuje więc do konca roku
    szkolnego odroczyli). Potem mam dac pismo aby umożliwili mi obronę pracy
    licencjackiej. Powiedzieli, że po obronie wezma mnie na 3 miesieczne
    przeszkolenie i żebym nawet nie łudził się że mi się upiecze. Nie interesuje
    ich, że mam pracę i dziewczynę w ciąży. Bronie się we wrześniu a w styczniu
    kończę 28 lat. Czy jeśli uda mi się migać do stycznia to już looz jak to jest?

    -> http://usenet.pomocprawna.info