  • 1. Data: 2002-10-26 13:51:43
    Temat: wniosek o nałożenie grzywny
    Od: "Muba" <m...@w...pl>

    Czy istnieje możliwość wystąpienia do Sądu rodzinnego z wnioskiem na
    nałożenie kary grzywny na byłą żonę, która od 4 lat nie stosuje się do
    wyroku dotyczącego widzeń z naszym nieletnim synem, a wszelkie sposoby na
    dojście do ugody nie skutkują. Wiem, że muszę wystąpić o zmianę rozporządzeń
    opiekuńczych, ale najpierw chcę mieć jakąś "podkładkę" na to,że naprawdę
    była żona utrudnia mi kontakt z synem. Nadmieniam, że czyni to świadomie i
    celowe, twierdząc, że "jest ponad prawem " i nic jej za to nie grozi.
    Jeśli jest możliwość wystąpienia z takim wnioskiem to gdzie mogę odszukać
    wzór takiego pisma?

  • 2. Data: 2002-10-27 11:09:59
    Temat: Odp: wniosek o nałożenie grzywny
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Muba <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:apgb44$h50$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > celowe, twierdząc, że "jest ponad prawem " i nic jej za to nie grozi.
    > Jeśli jest możliwość wystąpienia z takim wnioskiem to gdzie mogę odszukać

    Nie widze problemu w napisaniu takiego wniosku na adres sądu,który je wydał
    dołaczając do tego oryginał tytułu wykonawczego ...o ukaranie za
    nieprzestrzeganie postanowien zawartych w post. sądu sygn.akt i uzasadnic,
    czyli,jakie trudności napotykano na drodze wyegzekwowania kontaktów
    orzeczonych przez sąd.
    wniosek nalezy napisać w 3 egz.
    wnioskodawca przeciwko uczestnik
    i podpisac sie na wszystkich ...
    właściwym do rozpoznania tego typu spraw są sądy rodzinne ...
    nie ma wzrou jako takiego ale nie widze filozofii w napisaniu takiego
    wniosku

    Sandra