  • 11. Data: 2006-04-30 20:29:25
    Temat: Re: wlasnosc domeny ?
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jarek d." <d...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:e330n9$ik2$1@news.dialog.net.pl...

    > Ale .pl, regionalnych w .pl itd, jak pisze Szerszen i regulamin dns.pl nie
    > zarejestrujesz

    amen :)
    wystarczy poczytac u zrodla zamiast angazowac w to grupe

  • 12. Data: 2006-04-30 23:43:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 30 Apr 2006 22:29:25 +0200, Szerszen napisał(a):

    > wystarczy poczytac u zrodla zamiast angazowac w to grupe

    Wiesz, gdyby ludzie potrafili korzystać z google i pomyśleli troche,
    spróbowali sami czegoś poszukać, zamiast tylko pytać i czekać na gotową
    odpowiedź, to na wielu grupach dyskusyjnych (m.in. i na tej) nie byłoby w
    ogóle ruchu :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-05-01 08:45:57
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    Groszek wrote:
    > Przeciez sa jeszcze
    >
    > nazwamiasta.net
    > nazwamiasta.info
    >
    > sam zarejestrowana mam nazwemiasta.net

    No i paręset różnych kombinacji narodowo-regionalno-funkcjonalnych z calego
    swiata - jak najbardziej
    Ale .pl, regionalnych w .pl itd, jak pisze Szerszen i regulamin dns.pl nie
    zarejestrujesz

    pozdr.
    jarek d.