  • 1. Data: 2003-10-23 06:08:37
    Temat: wlasnie jestem po lekturze
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    witam
    wlasnie po raz kolejny przeczytalem Ustawe o Prawie autorskim i prawach
    pokrewnych. Nie znalazlem tam jednak odpowiedzi na nurtujacy mnie ostatnio
    problem. A mianowicie, jesli firma X wydaje katalog (rozdawany za darmo) ze
    zdjeciami i opisami swoich produktow, to czy zdjecia takie mozna po
    zeskanowaniu zamieszczac w czasopismie lub internecie - jesli nie czerpie
    sie bezposrednio z tego korzysci? A co z podaniem zrodla? jesli np taki
    katalog nie ma numeru ISBN ani ISNN nie ma daty pyblikacji, autorow (tylko
    dane adresowe firmy)?

    jesli ktos moglby mnie oswiecic (lacznie z podstawa prawna) bede bardzo
    wdzieczny

    pozdrawiam