  • 1. Data: 2003-10-22 22:14:54
    Temat: Otworzyć kancelarię notarialną...
    Od: "kk" <k...@W...pl>

    Witam

    Słyszałem, że do otwarcia KAncelarii Notarialnej i bycia notariuszem
    nie jest wymagane wyksztalcenie wyższe, ani nawet kierunkowe.
    Czy wykształcenie średnie ogólnokształcące połączone z kursami(?)
    wystarczy, aby zostać notariuszem?

    pozdrawiam
    kk

  • 2. Data: 2003-10-22 22:44:15
    Temat: Re: Otworzyć kancelarię notarialną...
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > Słyszałem, że do otwarcia KAncelarii Notarialnej i bycia notariuszem
    > nie jest wymagane wyksztalcenie wyższe, ani nawet kierunkowe.

    A gdziez to szanowny pan zaslyszal ?

    > Czy wykształcenie średnie ogólnokształcące połączone z kursami(?)
    > wystarczy, aby zostać notariuszem?

    Rotfl !

    pozdrawiam
    --
    mithos@op[NOSPAM].pl
    GG : 3442873

  • 3. Data: 2003-10-23 03:05:43
    Od: "Michalll" <m...@W...pl>

> [...]
    > nie jest wymagane wyksztalcenie wyższe, ani nawet kierunkowe.
    > Czy wykształcenie średnie ogólnokształcące połączone z kursami(?)

    Nie wystarczy.

    pozdr

  • 4. Data: 2003-10-23 08:11:25
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie jest wymagane wyksztalcenie wyższe, ani nawet kierunkowe.
    > Czy wykształcenie średnie ogólnokształcące połączone z kursami(?)

    Owszem można zostać notariuszem po szkole średniej i ukończeniu kursu
    kierunkowego...
    ALE TYLKO W USA!!!!!!!

    W Polsce niestety trzeba skończyć wyższe magisterskie studia prawnicze,
    następnie aplikacje notarialną oraz być dzieckiem lub iinym krewnym
    notariusza

    a tak na serio, kto ci takich bzdur naopowiadał? Jest ustawa Prawo o
    Notariacie i tam trzeba szokać odpowiedzi.

  • 5. Data: 2003-10-23 11:32:10
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik kk napisał:

> [...]
    > nie jest wymagane wyksztalcenie wyższe, ani nawet kierunkowe.
    > Czy wykształcenie średnie ogólnokształcące połączone z kursami(?)

    Slyszalem, ze do otwarcia gabinetu dentystycznego i bycia dentysta nie
    jest wymaganie wyzsze wyksztalcenie, ani newet kierunkowe.
    Czy wyksztalcenie srednie polaczone z zestawem obcegow do rwania zebow
    wystarczy, zeby zostac dentysta?

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p

  • 6. Data: 2003-10-23 11:32:44
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik kk napisał:

> [...]

    jest wymaganie wyzsze wyksztalcenie, ani newet kierunkowe.
    Czy wyksztalcenie srednie polaczone z zestawem obcegow do rwania zebow

    MSPANC

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p

  • 7. Data: 2003-10-23 18:38:02
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > jest wymaganie wyzsze wyksztalcenie, ani newet kierunkowe.
    > Czy wyksztalcenie srednie polaczone z zestawem obcegow do rwania zebow

    Niestety nie. Nalezy odbyc wlasciwy kurs dentystyczny lub co najmniej
    legitymowac sie przyuczeniem do zawodu kowala.

    Dan.