  • 1. Data: 2006-01-27 18:44:51
    Temat: Mandat karny od policji (spożywanie alk. w m.publicznym)
    Od: "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid>

    Wystawiono mi 100zł mandatu za piwkowanie w miejscu publicznym. Jestem
    studentem i nie mam dochodów ani majątku. Chciałbym się dowiedzieć jak
    wygląda sprawa przedawnień/odsetek/ściągalności w tym przypadku. Z góry
    mówię, iż zadaję konkretne pytanie i będę wdzięczny za konkretną odpowiedź
    (bez dywagacji na temat ewentualnej moralności/niemoralności tegoż).

    --
    Mateusz "amkacz" | "Jezus cię kocha"
    gg#35961 v 2467 | icq#34038532 | callto:amkacz

  • 2. Data: 2006-01-27 19:54:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid> napisał:

    >wygląda sprawa przedawnień
    3 lata

    >/odsetek
    Brak

    >/ściągalności w tym przypadku
    Zalezy od sprawności poborcy. Na pewno masz np. kompa, który jest wart
    więcej niż 100 zł ;-)

    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-01-27 21:17:23
    Od: "trojden" <t...@v...pl>

    Użytkownik "Mateusz "amkacz" Belattaf" <a...@n...pl.invalid> napisał
    w wiadomości news:drdpls$3av$1@sunflower.man.poznan.pl...
> [...]
    >
    > -- Nie masz się czym przejmować bo piwkowanie w miejscu publicznym to sam
    > miód zwłaszcza na studiach - kto z nas tego nie próbował?
    A w kwestii zapytania to jak jesteś trochę sprytny to spokojnie
    przekukiełkujesz 3 lata od dnia wystawienia mandatu aż się to przedawni a
    komoras już po pierwszym nieudanym podejściu odpuści bo za 100 zł to on
    nawet telefonu nie podniesie. Studiuj i baw się dobrze!

  • 4. Data: 2006-01-27 23:58:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Mateusz "amkacz" Belattaf napisał(a):
    > Wystawiono mi 100zł mandatu za piwkowanie w miejscu publicznym.

    Zaden paragraf nie zabrania picia w m-cu publicznym. (nie ma czegos takiego)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-01-28 02:46:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > Zaden paragraf nie zabrania picia w m-cu publicznym. (nie ma czegos
    > takiego)

    Serio, czy właśnie się obudziłeś.

  • 6. Data: 2006-01-28 10:52:07
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl>

    On 1/27/2006 8:54 PM, Artur Golanski wrote:

    > Zalezy od sprawności poborcy. Na pewno masz np. kompa, który jest wart
    > więcej niż 100 zł ;-)

    Który niekoniecznie on kupił. Miałem podobny przypdek tyle tylko, że
    mnie naszedł komornik po 3 tygodniach jak upłynął termin zapłaty
    mandatów (miałem pecha - dostałem 3). Sprawa wyglądała tak, że na
    wszystko miałem kwity z podpisem matki :PPP Owszem kupowaliśmy na spółkę
    ale, że matce było wygodniej brać na raty to na papierach wszystko
    figuruje na nią. I niech taki komornik tknie mi teraz telewizor,
    komputer czy cokolwiek.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 7. Data: 2006-01-28 11:00:37
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 28.01.2006 witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisa?/a:

    > Serio, czy w?a?nie si? obudzi?e?.

    Serio. Ustawa nie mowi nic o miejscach publicznych.

    --
    Tomasz Trystula

  • 8. Data: 2006-01-28 12:58:44
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl> napisał:

    >Który niekoniecznie on kupił.
    Aby być włascicielem rzeczy niekoniecznie trzeba ją kupić.
    Na nim bedzie spoczywał obowiązek wykazania, że włascicielem owego
    przedmiotu jest ktoś inny.

    Artur Golański

  • 9. Data: 2006-01-28 13:08:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    witek napisał(a):

    > Serio, czy właśnie się obudziłeś.

    Serio. Zapoznaj sie z ustawą.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-01-28 13:24:16
    Od: "Mateusz \"amkacz\" Belattaf" <a...@n...pl.invalid>

    "trojden" <t...@v...pl> wrote in message
    > Nie masz się czym przejmować bo piwkowanie w miejscu publicznym to sam
    > miód zwłaszcza na studiach - kto z nas tego nie próbował?

    hehe, gdybym miał wrzucać 100zł do skarbonki, za każdy taki czyn, to dawno
    bym miał swoje mieszkanie ;p

> [...]
    > komoras już po pierwszym nieudanym podejściu odpuści bo za 100 zł to on
    > nawet telefonu nie podniesie. Studiuj i baw się dobrze!

    Sprytny w jakim sensie? Oraz przede wszystkim, co to oznacza "pierwsze
    podejście komornika" ?
    Mam taką śmieszną sytuację, że mieszkam w mieszkaniu swojej matki, która ma
    inne nazwisko niż ja i znajduje się za granicą. Z pewnością nie ma mam
    rachunków na żadną przezemnie posiadaną rzecz, oraz mieszkam póki co z
    kolegą, któremu nieoficjalnie wynajmuję pokój. Przyjdzie mi do domu i wezmie
    laptopa, jak w filmie komornik? ;o