  • Data: 2003-10-07 14:53:01
    Temat: witam/pytanie dot. internetu
    Od: "fuxs" <f...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    witam. jestem tu poraz pierwszys wlasnie z powodu internetu. mam kilka
    pytan:
    1. czy rozmowa na gadu-gadu o tresci : "eh koles nie tak ciezko bylo cie
    namiezyc, nie ogladaj sie za siebie bo ktos ci przyp....." sa grozba?
    2. czy publikowanie zdjec w internecie nie obietych prawem autorskim -nie
    zostalem o tym poinformowany a na zdjeciach nie ma zadnego podpisu- jest
    nielegale?
    3. czy takie dane jak: imie, email, numer gg podlegaja prawu o ochronie
    danych osobowych?

    z gory dziekuje za odpowiedz i za wyrozumialosc
    pozdrawiam fuxs