    From: "exp" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: windykacja mandatów
    Date: Thu, 21 Jul 2005 12:13:08 +0200

    I jeszcze jedno...
    Mam mandat na 1000zł. Po pierwsze nie stać mnie na taki mandat, po drugie
    nie zamierzam go zapłacić. Jak będzie wyglądać windykacja takiej sumy? Nie
    mam na siebie ani mieszkania, ani samochodu, nie pracuje, zwrotu podatku też
    nie będzie... Czy jeśli przyjdzie do ściagania należności, mają prawo wejść
    na moje konto bankowe (czy wogle posiadają informacje ze takie posiadam i
    stan środków na nim)? A jeśli będzie tam np. 120 zł to je ściągną ?
    Nie mam nic innego (teoretycznie) co do mnie należy, więc co robią w takiej
    sytuacji ?