  • Data: 2005-07-21 15:25:59
    Temat: Re: windykacja mandatów
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał:

    >To dlaczego w moim przypadku sie tak stalo??
    Mnie to nie pytaj. Ja piszę o prawie i o uprawnieniach komornika.
    Wyobrażasz sobie, aby komornik prosił dłużnika o zwrot długu ?
    To PO CO byłoby chodzenie do sądu, wnoszenie opłat (sąd i komornik),
    skoro prosić dłużnika sam mogę ;-D

    ZTCW, komornik informował mnie o każdej swojej czynności (wysłal pismo
    do banku dłużnika [wskazałem tylko, ze tam konto ma] i polecił bankowi
    wpłatę kwoty z odsetkami za każdy upływający dzień, podobne pismo do
    ZUS [renta] - należności ściągnął i dla mnie i dla siebie, bez
    proszenia dłużnika o zgodę, bo na sól by nie zarobił)

    Artur Golański