  • 1. Data: 2003-05-30 11:19:18
    Temat: windows OEM
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    znajomy ze sklepu komputerowego, mówi że jeżeli kupi się Windowsa OEM z
    jakimkolwiek elementem komputera, np. z dyskiem, to jest to w porządku i
    zgodnie z licencją.

    Jakoś nie przekonuje mnie jego interpretacja, ale z drugiej strony jest ona
    kusząca. Próbowałem przeczytać licencję, ale skończyło się na tym że
    rozumiałem poszczególne zdania, ale sensu całości nie załapałem, więc treść
    licencji nie rozwiała moich wątpliwości.

    jak to jest?.

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...gda.pl

  • 2. Data: 2003-05-30 11:34:59
    Temat: Re: windows OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-30 13:19, Łukasz Mach napisał:

    [..]
    > jak to jest?.

    A tak to jest, że jak masz legalny egzemplarz programu to jest on
    po prostu... legalny.
    I koniec i kropka. Proste jak drut.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-05-30 12:16:11
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Łukasz Mach" <l...@m...com.pl> wrote in message
> [...]
    treść
    > licencji nie rozwiała moich wątpliwości.

    poczytaj wątek "kradzież komputerów"

  • 4. Data: 2003-05-31 19:22:37
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Arek wrote:

> [...]
    >
    > [..]
    >
    > A tak to jest, że jak masz legalny egzemplarz programu to jest on

    tak, tautologia prosta i jasna, ale nijak nie przybliża mnie do
    prawdy.
    inaczej sformułuję pytanie. czy Windows z licencją OEM, zakupiony
    razem z nowym dyskiem, jest legalny?.

    pozdrav

    maHo

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org

  • 5. Data: 2003-05-31 19:48:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-31 21:22, Łukasz Mach napisał:
    > inaczej sformułuję pytanie. czy Windows z licencją OEM, zakupiony
    > razem z nowym dyskiem, jest legalny?.

    Tak - jest legalny!
    A to dlatego, że każdy legalny egzemplarz programu, jest LEGALNY !
    Ludzie - to do co niektórych - czyście już kompletnie powariowali?
    Rozum postradali, że tak prostych rzeczy nie możecie pojąć?
    Bożka, którego nie sposób pojąć, sobie zrobiliście z praw autorskich,
    czy co!?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 6. Data: 2003-05-31 22:26:23
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Łukasz Mach napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości
    <bbaven$h6g$3@nemesis.news.tpi.pl>:

    > inaczej sformułuję pytanie. czy Windows z licencją OEM, zakupiony
    > razem z nowym dyskiem, jest legalny?.

    Z dyskiem tak.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    www.mariuszr.prv.pl

  • 7. Data: 2003-06-01 14:10:11
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Arek wrote:
    [ciach]

> [...]
    > Rozum postradali, że tak prostych rzeczy nie możecie pojąć?
    > Bożka, którego nie sposób pojąć, sobie zrobiliście z praw autorskich,

    dobra dobra. twoje ekscentryczne poglądy na prawa autorskie wszyscy znamy.
    dziękujemy, nie prosimy o jeszcze.

    pozdrav

    maHo

  • 8. Data: 2003-06-01 17:10:54
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości
    > Łukasz Mach napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości

    > Z dyskiem tak.

    I z wiekszoscia (jesli nie wszystkimi ) elementami komputera (jednostki
    centralnej) a takze z myszka czy klawiatura (infolinia M$ 0801308801)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-06-01 17:32:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-06-01 16:10, Łukasz Mach napisał:
    > dobra dobra. twoje ekscentryczne poglądy na prawa autorskie
    > wszyscy znamy. dziękujemy, nie prosimy o jeszcze.

    To MOJE są EKSCENTRYCZNE !?!? No nie! Teraz to wymiękłem!
    To jeszcze dodaj, że moje poglądy i SĄDU są ekscentryczne,
    bo jakoś przypadkiem jego wyrok jest identyczny z moim zdaniem.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 10. Data: 2003-06-01 22:25:53
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Div napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości <bbdc2n$pf0$1@atlantis.news.tpi.pl>:
    > I z wiekszoscia (jesli nie wszystkimi ) elementami komputera (jednostki
    > centralnej) a takze z myszka czy klawiatura (infolinia M$ 0801308801)

    Zadzwonie i zdam rlelację, mam nadziję że nie będa podawali sprzecznych
    informacji tak jak ma to miejsce w biurze obsługi klienta sieci IDEA:)

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    www.mariuszr.prv.pl