    From: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: windows OEM
    Date: Fri, 30 May 2003 13:19:18 +0200

    znajomy ze sklepu komputerowego, mówi że jeżeli kupi się Windowsa OEM z
    jakimkolwiek elementem komputera, np. z dyskiem, to jest to w porządku i
    zgodnie z licencją.

    Jakoś nie przekonuje mnie jego interpretacja, ale z drugiej strony jest ona
    kusząca. Próbowałem przeczytać licencję, ale skończyło się na tym że
    rozumiałem poszczególne zdania, ale sensu całości nie załapałem, więc treść
    licencji nie rozwiała moich wątpliwości.

    jak to jest?.

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...gda.pl