  • 31. Data: 2003-06-04 11:12:04
    Temat: Re: windows OEM
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Arek wrote:
    [ciach]

    > Ważne i liczące się teraz jest to, że to samo co ja mówię potwierdziła
    > niezależna instytucja, którą ją dogłębnie rozpatrzyła i na pewno
    > korzystając z biegłych dobrze znających się na prawie autorskim.
    > Nie możesz gadać, że moja interpretacja prawa autorskiego jest
    > ekscentryczna, albo z Wenus lub Księżyca.

    jest conajmniej tajemnicza. powołujesz się na wyrok jakiegoś sądu, po paru
    wątkach okazuje się że niemieckiego. Teraz jakaś poważna niezależna
    instytucja, pewnie się okaże że z Nowej Zelandii (nie ważnie że nie mamy
    takiego samego prawa, hehe)

    [ciach]

    > I właśnie na ludzkim TCHÓRZOSTWIE na wyrost i STRACHU opierają swoją
    > siłę wszelkie zniewolenia, bandytyzmy i inne -izmy :((
    > Niestety by być wolnym i nie dawać się zniewalać trzeba się postawić,
    > a nie dawać się jeszcze dobrowolonie zniewalać :(
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    wiesz, jest takie powiedzenie, że zanim gruby schudnie, to chudy z głodu
    zdechnie.
    mała firma jest chuda, zaś M$/BSA/inne są grube.

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org

  • 32. Data: 2003-06-04 11:14:17
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:

    > a...@e...net news:bbfvim$k8v$1@news.onet.pl

    > Sluchaj, a moze mieli dosc Twojego marudzenia poprostu i przelaczyli
    > Cie do Swietego Mikolaja ?
    > SNMSP :)

    tak, to bardzo możliwe :))))

  • 33. Data: 2003-06-04 12:40:53
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-06-04 13:12, Łukasz Mach napisał:
> [...]
    > wątkach okazuje się że niemieckiego. Teraz jakaś poważna niezależna
    > instytucja, pewnie się okaże że z Nowej Zelandii (nie ważnie że nie mamy

    Źle zrozumiałeś - ta instytucja to TEN sąd.

    > wiesz, jest takie powiedzenie, że zanim gruby schudnie, to chudy z głodu
    > zdechnie. mała firma jest chuda, zaś M$/BSA/inne są grube.

    Całe szczęście, że nasi ziomkowie tak nie myśleli, bo dalej żylibyśmy
    w siarczystej komunie, albo też kopali rowy dla hitlerowców.

    pozdrawiam
    Arek