  • 1. Data: 2005-03-11 16:01:01
    Temat: wiek samochodu do ubezpieczeń.
    Od: PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    W roku 2004 kupiłem uzywany samochód. Pierwsza rejestracja była w grudniu
    2000r. Kupując zapłaciłem ubezpieczenie w pakiecie jako auto czteroletnie. W
    tym roku przedłużając ubezp. (OC,AC) w tej samej firmie tylko w innym
    przedstawicielstwie myslałem że będę miał auto pięcioletnie. A tu
    niespodzianka. Moje auto ma 6 lat. Przez co straciłem mozliwość
    ubezpieczenia w pakiecie a co z kolei jest pare zł droższe.
    No i teraz pytanie. Ile lat ma mój samochód jeżeli ubezpieczam go w marcu
    2005?
    Bo wydaje mi się że ktoś mnie oszukał.

    PawełJ

  • 2. Data: 2005-03-11 18:43:56
    Temat: Re: wiek samochodu do ubezpieczeń.
    Od: "elfi" <p...@o...pl>

> [...]
    > ubezpieczenia w pakiecie a co z kolei jest pare zł droższe.
    > No i teraz pytanie. Ile lat ma mój samochód jeżeli ubezpieczam go w marcu

    A ktorego miesiaca zostalo auto wyprodukowane ?
    Pozdrawiam
    P.S. Zmien ubezpieczyciela chyba TUR ma paikiety do 10 lat (chyba).
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-12 16:07:39
    Od: PawełJ <p...@w...poczta.onet.pl>

    > A ktorego miesiaca zostalo auto wyprodukowane ?
    A to też ma znaczenie? wg ubezpieczyciela tylko pierwsza rejestracja

    > P.S. Zmien ubezpieczyciela chyba TUR ma paikiety do 10 lat (chyba).
    Tu już nie tak bardzo chodzi o firmę ubezpieczającą. Chodzi o to, że jak
    kupowałem auto to ktoś mi ładnie wyliczył, że kupuje samochód który ma 39
    miesięcy.
    A po roku użytkowania liczone jest że ma 60.
    Orłem z matematyki to nie byłem nigdy ale nijak to nie pasuje do roku. Ktoś
    mnie robi w bambuko a ja bardzo chcę wiedzieć kto.

    --
    PawełJ