  • 1. Data: 2005-03-11 14:22:28
    Temat: przewoz zwierzat z zagranicy do Polski
    Od: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>

    ktos orientuje sie moze w przepisach co musi posiadac zwierze ktore chce
    przywiezc z norwegi przez niemcy do polski?
    jakis specjalny paszport, czipy?
    czy w niemczech tez beda wymagac ode mnie cos specjalnego?

    z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-03-11 14:55:21
    Temat: Re: przewoz zwierzat z zagranicy do Polski
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > ktos orientuje sie moze w przepisach co musi posiadac zwierze ktore chce
    > przywiezc z norwegi przez niemcy do polski?
    > jakis specjalny paszport, czipy?
    > czy w niemczech tez beda wymagac ode mnie cos specjalnego?

    Napisz jakie zwierze, bo inaczej jest traktowana żyrafa, inaczej świnia a
    inaczej chomik.

  • 3. Data: 2005-03-12 10:21:18
    Od: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>

    Beniamin wrote:

    > Napisz jakie zwierze, bo inaczej jest traktowana żyrafa, inaczej
    > świnia a inaczej chomik.

    przepraszam zapomnialem dodac.
    dwie koszatniczki (gryzonie)