  • 1. Data: 2007-12-03 20:24:24
    Temat: wieczyste uzytkowanie
    Od: "Tomasz Gębala" <l...@p...onet.pl>

    Mam pytanie dotyczace oplat z tyt. wieczytego uzytkowania gruntu pod
    garażem. W zeszlym roku placilem 75 zl a w tym Urzad wypowiada stara stawke
    i proponuje nową PONAD 5-krotnie WIEKSZA. W pismie jest info iz moge
    zakwestionowac taka stawke, ale nie wiem co mi to da jak wystapie z takim
    wnioskiem. Czy mi to grozi? Jak powinienem sie zachowac?
    Wydaje mi sie, ze podwyzka 5-krotna to rozboj w bialy dzien
    --

    Pozdrawiam z Lublina
    Tomasz Gębala

    http://lublin_tg.republika.pl

  • 2. Data: 2007-12-03 20:57:59
    Temat: Re: wieczyste uzytkowanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomasz Gębala pisze:

    > Wydaje mi sie, ze podwyzka 5-krotna to rozboj w bialy dzien

    To zależy od tego czy wartość nieruchomości wzrosła 5-krotnie od czasu
    kiedy opłata była ustalana poprzednio. jeśli tak było,przegrasz.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-04 20:53:52
    Od: "Tomasz Gębala" <l...@p...onet.pl>

    > To zależy od tego czy wartość nieruchomości wzrosła 5-krotnie od czasu
    > kiedy opłata była ustalana poprzednio. jeśli tak było,przegrasz.

    a gdzie to mozna sprawdzic ???

  • 4. Data: 2007-12-05 08:27:15
    Od: l...@i...eu

    > a gdzie to mozna sprawdzic ???
    zapewne w gminie/starostwie. Skoro ustalili nową stawkę, zapewne były jakieś
    wyceny.