  • 1. Data: 2007-12-03 15:20:17
    Temat: jakie koszta dla pracodawcy?
    Od: "Bulit" <t...@t...pl>

    Witam!
    Mam prośbę do grupowiczów, potrzebuje znać koszt zatrudnienia pracownika na
    pół etatu przy najniższej krajowej (nie wiem ile to obecnie jest 900
    brutto?).
    Koszt musi zawierać : wszelkie podatki i zusy od tej połówki. Będę bardzo
    wdzięczny za pomoc
    Pozdrawiam
    Bulit

  • 2. Data: 2007-12-03 15:30:53
    Temat: Re: jakie koszta dla pracodawcy?
    Od: "P.H." <l...@s...kreml.zsrr>

    Użytkownik "Bulit" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brutto?).
    > Koszt musi zawierać : wszelkie podatki i zusy od tej połówki. Będę bardzo

    google -> "kalkulator podatkowy"

  • 3. Data: 2007-12-03 15:35:26
    Od: "Bulit" <t...@t...pl>

    --

    > google -> "kalkulator podatkowy"

    No tak, ale czy pracodawca moze cos sobie z tego odliczyc od podatków itp??
    Kolega ma "dopłacić" za to, ze bedzie na całym etacie i chciałbym poznać
    realne koszta pracodawcy w tym przypadku.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-12-03 21:47:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 3 Dec 2007 16:35:26 +0100, "Bulit" <t...@t...pl> wrote:

    >No tak, ale czy pracodawca moze cos sobie z tego odliczyc od podatków itp??
    >Kolega ma "dopłacić" za to, ze bedzie na całym etacie i chciałbym poznać
    >realne koszta pracodawcy w tym przypadku.

    Realne koszta sa podane wlasnie w kalkulatorze. Wszystkie koszty
    pracodawcy (brutto brutto) mozna oczywiscie uznac za koszty uzyskania
    przychodu pracodawcy. Nie bardzo rozumiem co kolega ma "doplacic"?

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 5. Data: 2007-12-03 22:40:36
    Od: "Bulit" <t...@t...pl>

    -- >
    > Realne koszta sa podane wlasnie w kalkulatorze. Wszystkie koszty
    > pracodawcy (brutto brutto) mozna oczywiscie uznac za koszty uzyskania
    > przychodu pracodawcy. Nie bardzo rozumiem co kolega ma "doplacic"?

    Cóż...warszawskie realia dużych firm (mam nadzieje, ze mniejszosci) -
    podstawa pełny etat (najniższa krajowa) + reszta do łapy była przez parę
    lat. Teraz zmiana. Nie dość, że najniższa na papierze to jeszcze jeśli chce
    mieć cały etat to każą mu dopłacać (tzn odejmuja z jego pensji) 300 zł.
    Uważam, że to za dużo to dwa..a raz...nielegalne tak czy siak.

  • 6. Data: 2007-12-03 22:55:03
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Bulit dość niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > jeśli chce mieć cały etat to każą mu dopłacać (tzn odejmuja z jego
    > pensji) 300 zł. Uważam, że to za dużo to dwa..a raz...nielegalne tak

    W dzisiejszych czasach??? Ludzie , kto sie na to zgadza?

    --
    Bo jakbys czytal od przodu to bylby to najzwyklejszy pamietnik a tak
    blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to zyciorys,

  • 7. Data: 2007-12-03 23:36:22
    Od: "Bulit" <t...@t...pl>

    > W dzisiejszych czasach??? Ludzie , kto sie na to zgadza?

    Tez sie zdziwilem. Nie chce wymieniac nazwy firmy, ale naprawdę duża krajowa
    firma :(
    Na papierze min krajowa + zapis "premia uznaniowa"