  • 21. Data: 2006-05-27 20:45:56
    Temat: Re: wezwanie od strazy miejskiej do wskazania osoby, ktora kierowala pojazdem - fotoradar
    Od: "Nostradamus II" <l...@p...fn>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e59t10$ss6$1@inews.gazeta.pl...

    > 97 kw, albo 65 par. 2 kw. Kwalifikacja niejasna, orzeka się i tak, i tak.

    Nie wytężaj się. Głupol czerpiący wiedzę z magla i tak wie lepiej ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2006-05-27 23:10:11
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Nostradamus II" <l...@p...fn> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > To znajdź a dopiero potem pieprz głupoty.
    > Albo głupawe porady zastosuj na sobie;))

    a no odpowiem :zerknij na mój post 2006-05-27 21.45 i przeczytaj ,zamiat
    pieprzyć głupoty

    abul

  • 23. Data: 2006-05-28 17:30:27
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    anakonda wrote:
    [ciach mnóstwo tekstu]

    > Art. 175. §. 1. Oskarżony ma prawo składać wyjaśnienia; może jednak bez
    > podania powodów odmówić odpowiedzi na poszczególne pytania lub odmówić
    > składania wyjaśnień. O prawie tym należy go pouczyć.
    >
    > §. 2. Obecny przy czynnościach dowodowych oskarżony ma prawo składać
    > wyjaśnienia co do każdego dowodu.
    >
    > czy masz jescze jakies wątpliwości ?

    Tylko jedną - po cholerę cytowałeś tyle przepisów, skoro na temat był
    tylko ten? Żeby popisać się umiejętnością używania metody kopiuj-i-wklej?

    Z mojej strony - "hau-hau", ale z małymi uwagami: obwiniony (bo z KW to
    jest obwiniony, nie oskarżony) składa wyjaśnienia, a nie zeznaje.
    Zeznają świadkowie - a w przypadku spraw z KW odmowa składania zeznań
    przeciwko 'najbliższym' nie 'działa'. Przedpiśca nieco mnie skołował tym
    zeznawaniem i oskarżonym, a moja wina, że niedokładnie przeczytałem.

  • 24. Data: 2006-05-28 21:49:08
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

> [...]
    wiadomości news:e59t10$ss6$1@inews.gazeta.pl...

    > 97 kw, albo 65 par. 2 kw. Kwalifikacja niejasna, orzeka się i tak, i tak.

    czytałeś to co wskazałeś?

    Skoro twierdzisz, że "A za uchylenie się od odpowiedzi grozi grzywna" to
    wskaż podstawę prawną takiego twierdzenia a nie syp artykułami, które nie
    maja z tym żadnego związku

  • 25. Data: 2006-05-29 05:05:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Ale wiesz podstawowej różnicy, a mianowicie, iż prawo do odmowy NIE
    > dotyczy wykroczeń.

    ciekawe twierdzenie, tyle że nieprawdziwe

    KG

  • 27. Data: 2006-05-29 08:00:16
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    kam <#k...@w...pl#> napisał:

    >ciekawe twierdzenie, tyle że nieprawdziwe
    To z 'rozpędu' pomyliłem odmowę zeznań ws najbliższej osoby/rodziny.

    --
    Artur Golański

  • 26. Data: 2006-05-29 08:00:16
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "No Name" <a...@e...pl> napisał:

    >Skoro twierdzisz, że "A za uchylenie się od odpowiedzi grozi grzywna" to
    >wskaż podstawę prawną takiego twierdzenia a nie syp artykułami, które nie
    >maja z tym żadnego związku
    Przecież ci wskazał art. 62 § 2 k.w. Czego nie rozumiesz ?
    W wolnym tłumaczeniu: kto wbrew obowiązkowi (a ten wynika z art. 78.4.
    PoRD) nie udziela właściwemu organowi państwowemu upoważnionemu z mocy
    ustawy do legitymowania, wiadomości lub dokumentów dotyczących
    tożsamości własnej lub innej osoby podlega karze grzywny.

    --
    Artur Golański

  • 28. Data: 2006-05-29 16:05:06
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

> [...]
    > "Masz prawo odmówić odpowiedzi na ten post. Jeżeli z tego prawa nie
    > skorzystasz, wszystko co napiszesz może być użyte przeciwko tobie."

    Jak widać i tobie też przydałaby się czasami wizyta w owym maglu

    USTAWA
    z dnia 24 sierpnia 2001 r.
    Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia.

    Art. 8. W postępowaniu uregulowanym w niniejszym kodeksie stosuje się
    odpowiednio przepisy art. 2, 4, 5, 7-9, 13, 14, 15 § 2, art. 16, 18 § 2,
    art. 20 i 23 Kodeksu postępowania karnego.

    czyli istnieje coś takiego, że organ prowadzący postępowanie obowiązany jest
    pouczyć osobę, wobec której istnieje uzasadniona podstawa do sporządzenia
    przeciwko niej wniosku o ukaranie, o prawie odmowy złożenia wyjaśnień oraz
    zgłoszenia wniosków dowodowych (art. 54 § 6)

  • 29. Data: 2006-05-29 16:16:15
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

> [...]
    > podstawa do sporządzenia przeciwko niej wniosku o ukaranie, o prawie
    > odmowy złożenia wyjaśnień oraz zgłoszenia wniosków dowodowych (art.

    zerknij na mój post 27 maja 2006 21:45
    abul

  • 30. Data: 2006-05-29 22:10:14
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik "stebi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > albo osobe , ktorej samochod powierzyl. I co , na widok zdjecia
    > przedstawiajacego
    > ( brata, kolege itp ) tez bedzie twierdzil, ze nie kto siedzi za kierownica
    > ? :)

    Prowadze duży otwarty dom kluczyki i dowód rej. leżą na wierzchu,nie było mnie
    w domu,może samochod pożyczył syn,a może kolega córki ?Czy mam obowiązek o tym
    wiedzieć.To jest pytanie nie kij w mrowisko.