  • 1. Data: 2002-07-19 10:39:06
    Temat: wezwanie do zaplaty
    Od: "KSiuda" <p...@p...onet.pl>

    Czy przesylanie poczta zwykla wezwan do zaplaty, wzorow pozwan, pism
    przedprocesowych przez firmy windykacyjne, nie jest naruszeniem ustawy o
    ochronie daych osobowych? Czesc takiej korespondecji zaginela. Ewentualny
    sasiad, ktory przechwycil tego typu poczte, moze to w jakis sposob
    wykorzystac, poniewaz w tych pismach jest wszystko.
    Pozdrawiam
    KSiuda

  • 2. Data: 2002-07-19 10:59:14
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    KSiuda oznajmił::
    > Czy przesylanie poczta zwykla wezwan do zaplaty, wzorow pozwan, pism
    > przedprocesowych przez firmy windykacyjne, nie jest naruszeniem ustawy o
    > ochronie daych osobowych?

    zdecydowanie tak,
    tak samo jak jest naruszeniem tej ustawy, obowiązek posiadania przez
    samochody tablic rejestracyjnych, a także sam fakt posiadania samochodów.

    Ustawa mówi przecież, ze danymi osobowymi są informacje, które
    umożliwiają identyfikację osoby.

    A jakzę często słyszy się:
    to ten który jeździ tym fioletowym fiatem.

    Analogiczna identyfikacja może nastąpić na podstawie:

    - regularnego biegania o określonych godzinach
    (należy imho tego zakazać);
    - ubierania się często w tym samym kolorze
    (też należy zakazać);
    - kupowania w tym samym sklepie
    (również postuluję wprowadzenie zakazu);
    - posiadania stałego miejsca pracy
    (j.w.)

    w zasadzie - na podstawie ustawy, należy wszystkich zamknąc w
    przyczepach kempingowych, które będą losowo przesuwane z miejsca na miejsce.
    (bpnmsp)

    > Czesc takiej korespondecji zaginela. Ewentualny
    > sasiad, ktory przechwycil tego typu poczte, moze to w jakis sposob
    > wykorzystac, poniewaz w tych pismach jest wszystko.

    to zmienilbym firmę windykacyjną.

    pozdro.

    marcin

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.

  • 3. Data: 2002-07-20 01:29:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 19 Jul 2002 12:59:14 +0200), Marcin
    <s...@f...id.pl> był(a) napisał(a):

    >w zasadzie - na podstawie ustawy, należy wszystkich zamknąc w
    >przyczepach kempingowych, które będą losowo przesuwane z miejsca na miejsce.
    >(bpnmsp)

    Zaś osoby z cechami charakterystycznymi będą poddawane obowiązkowej
    operacji plastycznej ujednolicającej wygląd :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)