  • 1. Data: 2002-07-19 09:58:29
    Temat: Antyklerykalna Partia Postępu RACJA - Nowa Europejska Lewica
    Od: "Koordynator APP Racja" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    I CO TY NA TO???

    Antyklerykalna Partia Postępu RACJA.
    Zadzwoń już dziś i dołącz do pracy nowej inteligentnej lewicy europejskiej:
    0503958187 lub napisz: a...@w...pl. APP Racja - ODDZIAŁ KRAKÓW zaprasza!!!.
    Niesiemy światło do Czarnogrodu, gdyż jest to najwyższy czas, by zakończyć w
    Polsce średniowiecze i bandyckie rządy klerykalnych złodziei i świętych
    krów.
    Daj sobie szansę żyć normalnie, zadzwoń! KRAKÓW: 0503958187, email:
    a...@w...pl

  • 2. Data: 2002-07-19 10:04:15
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    Koordynator APP Racja oznajmił::

    > Tyle państwo zabiera OBYWATELOWI:

> [...]

    a mogę poprosić o podanie podstawy prawnej w/w twierdzeń (żeby nie było
    NTG)?

    z góry dziękuję
    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.

  • 3. Data: 2002-07-19 10:10:37
    Od: "[sis]" <s...@b...usun.pl>

    Użytkownik "Koordynator APP Racja" <a...@p...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ah8ns5$l8n$1@news.gazeta.pl...

    > Antyklerykalna Partia Postępu RACJA.

    nie lepiej od razu zaczac sie leczyc?

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish
    http://board.pl

  • 4. Data: 2002-07-19 12:50:39
    Temat: Re: Antyklerykalna Partia Postępu RACJA -
    Od: "Koordynator APP Racja" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    NAturalnie. Jest to umowa konkordatowa z panstwem Watykan.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-07-19 12:59:32
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    Koordynator APP Racja oznajmił::
    > NAturalnie. Jest to umowa konkordatowa z panstwem Watykan.

    a w którym miejscu?
    właśnie ją przeczytałem i tam nie ma o tym mowy.

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.

  • 6. Data: 2002-07-19 13:32:36
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    ja na to ze warto sie nieco douczyc ...
    i nie mylic podatkow bezposrednich z posrednimi
    ( tak na poczatek )

    sqrczak