  • 1. Data: 2004-09-01 18:36:15
    Temat: wezwanie do wojska
    Od: zbych <n...@m...tak>

    witam...

    przesdstawię po krótce mój kłopot .. otóż dostałem dziś wezwanie do wojska
    na ćwiczenia rezerwy.... problem w tym , że nadal jestem na studiach.
    W zeszłym roku jakoś odgórnie przenoszono ludzi do rezerwy(chociaż nigdy nie
    byli w wojsku ) .
    Czy ktoś może się orientuje czy mam obowiązek stawić się na te ćwiczenia..?
    Z ustawy o obronie RP wynika ,że osoba pobierająca naukę która nie ukończyła
    27 roku życia jest zwolniona.. pod warunkiem okazania zaświadczenia ze
    szkoły....
    z góry dziękuję za odp. i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-02 09:06:44
    Temat: Re: wezwanie do wojska
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ukończyła
    > 27 roku życia jest zwolniona.. pod warunkiem okazania zaświadczenia ze

    idz do WKU z indeksem lub zaswiadczeniem ze studiujesz, na zadne cwiczenia
    nie moga Cie wziąć.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-02 16:23:35
    Od: zbych <n...@m...tak>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > ukończyła
    >

    > idz do WKU z indeksem lub zaswiadczeniem ze studiujesz, na zadne cwiczenia

    dziś byłem ... co dziwne przyjęli mnie bardzo miło ... ale stwierdzili ,że
    muszę się stawić ... bo mają jakiś nowy sprzęt i muszą mieć ludzi którzy to
    obsłużą... zapewniali mnie ,że to zaawansowana technologia (telekomunikacja
    cyfrowa) a jestem jedną z niewielu osób które mają pokrewne wykształcenie..
    i nawet mogę do domu jeździć codziennie .. więc się zgodziłem bo to tylko 5
    dni :)

  • 4. Data: 2004-09-02 19:28:04
    Od: "w.p." <p...@t...pl>

    zbych wrote:
> [...]
    > i nawet mogę do domu jeździć codziennie .. więc się zgodziłem bo to tylko 5

    Studentów traktują jak ludzi. No są i tacy debile którzy z zazdrości
    chyba źle traktują albo pomylilo im sie z zasadniczą... bo z zasadniczej
    traktują baaaardzo marnie. Kurcze - az mi ich szkoda bylo jak widzialem
    - a przeciez nie jeden po studiach to za przeproszeniem wiesniak. A nie
    jeden bez studiow czy matury to złoty ludź.
    Sorki za nie w temacie :) Wspomnienia odżyły :)

    w.p.

  • 5. Data: 2004-09-02 21:06:01
    Od: zbych <n...@m...tak>

    w.p. wrote:

> [...]
    > jeden bez studiow czy matury to złoty ludź.
    > Sorki za nie w temacie :) Wspomnienia odżyły :)

    w sumie nie ta grupa..ale .... gość z WKU wspomniał coś o tym ,że mi zapłacą
    za te dni ... ktoś może się orietuje jak to jest liczone ??? jakie stawki ?

  • 6. Data: 2004-09-03 09:01:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > w sumie nie ta grupa..ale .... gość z WKU wspomniał coś o tym ,że mi
    zapłacą
    > za te dni ... ktoś może się orietuje jak to jest liczone ??? jakie stawki
    ?

    nie znam dokladnie stawek ale mysle ze bedziesz zadowolony.
    Na jakich studiach sie uczysz ?

    (ja matemtyka , kierunek infor. i met. num. moze mnie tez niedlugo
    niespodzianka czeka :)

    P.