  • 1. Data: 2004-09-01 16:51:54
    Temat: Co mi jest potrzebne przy zakupie dzialki ??
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    Witam chcialabym sie dowiedziec co powinnam wiedziec przy zakupie
    dzialki na ktorej chcialabym wybudowac stacje LPG. Czy przy zakupie
    powinnam okreslic ze jest to dzialka pod intwestycje ?? prosze o rady

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-09-01 17:25:42
    Temat: Re: Co mi jest potrzebne przy zakupie dzialki ??
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos
    asiulka1980<a...@o...pl> grzmiąc na głowami przerażonych istot
    przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

    >Witam chcialabym sie dowiedziec co powinnam wiedziec przy zakupie
    >dzialki na ktorej chcialabym wybudowac stacje LPG. Czy przy zakupie
    >powinnam okreslic ze jest to dzialka pod intwestycje ?? prosze o rady

    1) pieniążki

    pozdrawiam
    Klapuch

    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^ www.klapuch.komrel.net
    : '._.' : "Jakże samowładnie obchodzi się dureń z czasem!
    Spędza go lub zabija. A czas pozwala na to. Nie słyszano bowiem
    nigdy dotąd, by czas jakiegoś durnia przepędził lub zabił."