  • 1. Data: 2004-09-01 16:47:47
    Temat: zaplata gotowka
    Od: "obar2" <o...@p...onet.pl>

    Witam, otoz mam pytanie czy jest przepis okreslajacy jaki banknot (jaki stan
    jego) nie nadaje sie do obrotu.
    Mialem dzis niemila sytuacje, otoz stojac w kasie chcialem zaplacic
    banknotem (Plus Discount) poniewaz platnosc karta jeszcze do nich nie
    dotarla, pani (przez male p) powiedziala ze mi tego banknotu nie przyjmie.
    Wywalilem oczy gdyz notabene przed godzina wyciagnalem go z bankomatu w
    innym miejscu.
    Przypatrujac sie banknotowi (nominal jest nie wazny ale byl to akurat 50zl)
    w samym rogu jak jest glowa Kazimierza Wielkiego (patrzac z na banknot z tej
    strony) w prawym gornym rogu jest taka "ramka" i na samym rogu idac w dol
    brakuje prostokatu kawaleczka o wymiarach 3 mm na 5mmnie zaslania to niczego
    anie nie narusza znakow wodnych i innych zabezpieczen. W takim razie mam
    pytanie do kogo mam uderzyc z reklamacjami jesli taki banknot wydal mi
    bankomat???

    pzdr

  • 2. Data: 2004-09-01 20:06:56
    Temat: Re: zaplata gotowka
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "obar2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    bank - tylko jak udowodnisz, że go dostałeś w bankomacie. No ale w banku
    powinni Ci przyjęć i bez reklamacji.