  • 1. Data: 2005-03-23 22:11:57
    Temat: wezwanie a choroba - czy muszę zanosić zwolnienie?
    Od: "pmozczsai" <p...@p...onet.pl>

    mam na jutro wezwanie na 14:00
    do sądu ...
    gdzie będę przesłuchany w chrakterze strony w sprawie z wniosku X
    z udziałem Y
    o nadanie klauzuli wykonalności.

    stawiennictwo obowiązkowe.

    a autentycznie mam od popołudnia taką potworną grypę żołądkową (co raz to
    latam - konwulsje)
    w sumie miałem iść ale ja tam 10 min nie wytrzymam,
    rano zawlokę się do przychodni i pewnie dostanę zwolnienie,

    mam pytania:
    - czy muszę zanosić to zwolnienie jutro przed rozprawą, czy wystarczy że
    zadzwonię?
    - jeżeli już to czy może ktoś z rodziny zanieść?
    - jeśli mnie nie będzie to czy przełożą rozprawę czy orzekną coś tam beze
    mnie?
    - czy jeśli nie odezwę się wogóle to co zrobią?

    dzięki za pomoc,
    lece do wc