  • 1. Data: 2005-03-23 19:13:49
    Temat: Strona Internetowa + skrypty na licencji GPL?
    Od: Morph <m...@B...tenbit.pl>

    Przygotowuje stronke internetowa dla firmy za oplata, chcialem na niej
    wykorzystac kilka malych skryptow (np. do obslugi newsow) opartych na
    licencji GPL.
    Czy moge to wogole uczynic, jesli tak to jakie warunki musze spelnic?
    Nie znalazlem zadnej konkretnej odpowiedzi w archwium, niektorzy twierdza
    ze mozna takie cos zrobic tylko ze musialbym udostepnic zrodlo mojej strony
    klientowi i powinna byc ona w calosci oparta na licencji GPL...
    Czyli by wykorzystac na stronie skrypty na licencji GPL wystarczy ze wraz
    ze strona przekaze klientowi zrodlo i tekst licencji GPL ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi...
    --
    Pozdrawiam || morphrz
    Morph || @tenbit.pl

  • 2. Data: 2005-03-24 07:28:51
    Temat: Re: Strona Internetowa + skrypty na licencji GPL?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 23 Mar 2005 20:13:49 +0100,
    Morph <m...@B...tenbit.pl> screamed:
> [...]
    > Czyli by wykorzystac na stronie skrypty na licencji GPL wystarczy ze wraz
    > ze strona przekaze klientowi zrodlo i tekst licencji GPL ?

    Pytanie pierwsze - czy czytałeś treść licencji GPL?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:28:32 user up 10560 days, 20:23, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Just remember, no matter where you go, there you are.