  • 1. Data: 2005-09-09 14:59:29
    Temat: wczesniejsze rozwiazanie umowy na czas okreslony
    Od: "Tomir" <t...@o...pl>

    Witam! To moj pierwszy post tutaj, ale jak trwoga to do Boga :)
    Potrzebuje pomocy. Sprawa jest zagmatwana i trudna wiec bez wiedzy
    prawniczej chyba sie nie obejdzie. W przyszlym tyg. bede dzwonil do
    Federacji Konsumentow ale moze tu ktos cos bedzie wiedzial.

    1. Na poczatku roku podpisalem z UPC umowe na czas okreslony (12mies) na
    Chello Light. Od prawie dwoch miechow regularnie wystepuja problemy z
    dostepem do netu (sa dni, ze chodzi ok, ale sa dni, ze sie cos pierdzieli i
    sa przerwy w dostepie). Kilka razy zglaszalem awarie i mimo dwukrotnej
    wymiany modemow, mimo kilkukrotnych wizyt serwisantow caly czas to samo. 30
    wrzesnia zlozylem reklamacje i czekam na odpowiedz. Ale w sumie mam dosyc
    walki z UPC i chcialbym rozwiazac umowe.
    Czy w zwiazku z nienalezytym wykonaniem uslugi przez UPC mam szanse na
    rezygnacje z umowy bez ponoszenia kar za jej zerwanie???

    2. Chcialbym tez podziekowac UPC za telewizje (choc ta akurat chodzi dobrze
    ale mam dosc UPC). Mam u nich pelen abonament i C+ Multiplex.
    Jakis miesiac, dwa temu zadzwonili do mnie i zaproponowali w promocji
    dodatkowo HBO za jakies tam grosze. Skorzystalem z oferty. Zamowienie i
    wszelkie sprawy z tym zwiazane byly zalatwione przez telefon. Nic nie
    podpisywalem.
    UPC twierdzi, ze w przypadku rezygnacji z TV bede musial zaplacic kare za
    rezygnacje z HBO bo byla to promocja.
    Czy w zwiazku z tym, ze nie poinformowali mnie o karach w przypadku
    rezygnacji, ani o tym, ze zobowiazuje sie do rocznego oplacania HBO i nie
    otrzymalem regulaminu moge zerwac umowe bez ponoszenia kar?

    Tomir Miotke
    http://tomirek.fotogalerie.pl/