  • 1. Data: 2004-07-09 20:58:24
    Temat: wazne pytanie-co trzeba uczynic
    Od: "Jamez" <j...@o...pl>

    Witam Grupowiczow.

    Pytanie.
    Co nalezy uczyc kiedy chce sie sprzedac mieszkanie?? jak to wyglada od
    strony prawnej?? Wchodzi w gre notariusz-tak?? Co jeszcze??
    Sprzedaje mieszkanie po raz pierwszy i nie wiem dokladnie jak ten proces
    nalezy przeprowadzic-aby nie popelnic jakies blędu. Będę wdzięczny za
    wskazówki.

    P.s. Jeżeli napisalem na zlą grupe-to przepraszam i jesli wiecie gdzie mam
    sie udac z tym pytaniem-to poprosze namiar.

    Dziekuję

    Jamez

  • 2. Data: 2004-07-10 11:59:55
    Temat: Re: wazne pytanie-co trzeba uczynic
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Jamez wyskrobał(a):
> [...]
    > Sprzedaje mieszkanie po raz pierwszy i nie wiem dokladnie jak ten proces
    > nalezy przeprowadzic-aby nie popelnic jakies blędu. Będę wdzięczny za

    Umowa u notariusza i formalności w spółdzielni (o ile mieszkanie jest w
    spółdzielni).

    --
    Bartek Gliniecki