  • 11. Data: 2008-02-16 16:15:15
    Temat: Re: wartość przedmiotu - prawo pracynadgodziny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Idź do sądu i na podstawie art. 466 kpc wnieś pisma ustnie, niech
    > sekretariat to wszystko spisuje.
    > Od razu im się odechce.

    A pani sekretarka powie ci art. 466 kpc nie stosuje się w postępowaniu
    uproszczonym, mówi o tym art. 505[14} kpc. Niech pan spada do domu i
    wypełni formularz. I kto nie ma w głowie ten ma w nogach :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 12. Data: 2008-02-16 16:16:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Kolejny sąd, który nie potrafi czytać kpc. Formularz w postępowaniu z
    > zakresu prawa pracy...

    To ty nie umiesz czytać kpc, wiec nie obrażaj sądu ...

    > Niedawno słyszałem o jeszcze ciekawszej rzeczy - sąd kazał powództwo o
    > ustalenie stosunku pracy złożyć na formularzu.

    A co w tym złego? Zdarza się.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 13. Data: 2008-02-16 16:17:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]

    > Niedawno słyszałem o jeszcze ciekawszej rzeczy - sąd kazał powództwo o
    > ustalenie stosunku pracy złożyć na formularzu.

    A co w tym złego? Zdarza się. Choć tu można dyskutować.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 14. Data: 2008-02-16 16:20:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Lepiej bym tego nie ujął.

    Ustawodawca do ujął lepiej i wyraźnie wyłączył stosownie niektórych
    przepisów z zakresu prawa pracy w postępowaniu uproszczonym w sprawach z
    zakresu prawa pracy. Czyli widział kolizję :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 15. Data: 2008-02-16 21:53:23
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 17:15:15 +0100, Johnson napisał(a):

    > A pani sekretarka powie ci art. 466 kpc nie stosuje się w postępowaniu
    > uproszczonym, mówi o tym art. 505[14} kpc. Niech pan spada do domu i
    > wypełni formularz. I kto nie ma w głowie ten ma w nogach

    Ale stosuje się w postępowaniu z zakresu stosunku pracy, prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 16. Data: 2008-02-17 03:42:28
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd pisze:

    > Ale stosuje się w postępowaniu z zakresu stosunku pracy, prawda?

    nie wszystkich
    przeczytałeś w końcu ten przepis? :)

    KG

  • 17. Data: 2008-02-17 08:45:44
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 17 Feb 2008 04:42:28 +0100, kam napisał(a):

    > nie wszystkich
    > przeczytałeś w końcu ten przepis?

    W poniedziałek, w pracy będę miał Leksa ;-)

    PS parę razy mi się udało odwalić tryb z formularza na normalny (jako
    pozwanemu). A parędziesiąt razy nie udało. Nb. uważam, że dla pracownika
    też nie jest to korzystne.

  • 18. Data: 2008-02-17 19:59:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ale stosuje się w postępowaniu z zakresu stosunku pracy, prawda?

    No właśnie nieprawda. Jest wyraźne wyłączenie.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 19. Data: 2008-02-18 09:37:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 21:53:23 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Ale stosuje się w postępowaniu z zakresu stosunku pracy, prawda?

    Dobra, nie mam nic na swoją obronę - przyznaję się, Wysoki Sądzie ;-)