  • 1. Data: 2006-05-31 20:16:40
    Temat: warto?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    chcialem sie dowiedziec czy warto wykupic mieszkanie z lokatorem za 25tys,
    45metrow wartosc rynkowa kolo 90.
    mieszkanie ruina, ale po remoncie cos z tego bedzie.
    lokator pijak menel... zameldowany

    moze ktos juz rozwazal takie decyzje ?

  • 2. Data: 2006-05-31 20:37:13
    Temat: Re: warto?
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 45metrow wartosc rynkowa kolo 90.
    > mieszkanie ruina, ale po remoncie cos z tego bedzie.

    Wielu to rozważało. Wielu dokonało.
    Po 30 dniach nieobecności gościa, można go śmiało wymeldować poprzez
    postępowanie administracyjne.I nie wierz tym, którzy powiedzą że to nie
    możłiwe.

  • 3. Data: 2006-05-31 20:40:48
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    ale on jest i raczje 30 dni na pewno go nie bedzie..

  • 4. Data: 2006-05-31 20:44:02
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    ppp <k...@i...pl> wrote:

    > Wielu to rozważało. Wielu dokonało.
    > Po 30 dniach nieobecności gościa, można go śmiało wymeldować poprzez
    > postępowanie administracyjne.I nie wierz tym, którzy powiedzą że to nie
    > możłiwe.

    No ale co ma zameldowanie do jakichś jego praw do lokalu, choćby to było
    spółdzielcze lokatorskie?

    Wymeldowany, zameldowany - to nic nie zmienia.

    P.

  • 5. Data: 2006-05-31 20:50:06
    Od: "michal_cobra" <m...@o...pl>

    > ale on jest i raczje 30 dni na pewno go nie bedzie..

    No to ciężka decyzja :/

    michal_cobra

  • 6. Data: 2006-05-31 20:54:16
    Od: "ppp" <k...@i...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ale on jest i raczje 30 dni na pewno go nie bedzie..

    Niespodziewana kasa, wycieczka, miesięczne pice gdzieś w terenie. Można to
    rozegrać na wiele sposobów. Może jakać kobieta u której wsiąknie? Ale z
    drugiej strony to niemoralne. No chyba że się wie czego chce. Jest jeszcze
    jedna możliwość. Tytlko należy mieć pewność że gość nie ma jakiejś podkładki
    od psychiatry. Zapłacić i doprowadzić do tego że sam złoży papiery w
    urzędzie o wymeldowanie. Żeby ktoś kiedyś nie wskazał na wadę oświadczenia
    woli. Można mu też uwić gniazdko wraz z meldunkiem u kogoś kto zainkasuje
    pare groszy.

  • 7. Data: 2006-05-31 21:07:43
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "ppp" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Po 30 dniach nieobecności gościa, można go śmiało wymeldować poprzez
    > postępowanie administracyjne.I nie wierz tym, którzy powiedzą że to nie

    tylko, ze brak zameldowania nie znaczy ,ze gosc przestal byc lokatorem w
    mysl ustawy o ochronie praw lokatorow .... oczywiscie jezeli przed
    wymeldowaniem podpadal pod ta ustawe

  • 8. Data: 2006-05-31 21:24:32
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    to jest bardzo daleki kuzyn niby,
    ale generalnie tylko mieszka nic nie robi
    mieszkanie bylo zadluzone zostalo splacone, teraz wklady na mnie przepisane
    ale wycena zorbiona, 20 kola chca.
    nie wiem czy brac, bo co bede go utrzymywac latami ?:(

  • 9. Data: 2006-05-31 21:31:38
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

> [...]
    > przepisane ale wycena zorbiona, 20 kola chca.
    > nie wiem czy brac, bo co bede go utrzymywac latami ?:(

    zacznij od ustalenia na jakiej podstawie tam mieszka, z kim umowa .. jakie
    zapisy itd itp... moze termin wypowiedzenia np 10 letni :)

  • 10. Data: 2006-05-31 21:56:08
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    ppp wrote:
    > Wielu to rozważało. Wielu dokonało.
    > Po 30 dniach nieobecności gościa, można go śmiało wymeldować poprzez
    > postępowanie administracyjne.I nie wierz tym, którzy powiedzą że to nie
    > możłiwe.

    30 dni?
    Niemożliwe.