  • 1. Data: 2004-04-23 07:47:51
    Temat: Abonamet RTV za 1 czy za 10 TV
    Od: p...@p...onet.pl

    WWitam czy mam obowiązek opłacania abonamentu za 1 TV w firmie czy za 10 które
    mam w firmie.

  • 2. Data: 2004-04-23 08:05:59
    Temat: Re: Abonamet RTV za 1 czy za 10 TV
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    > WWitam czy mam obowiązek opłacania abonamentu za 1 TV w firmie czy za
    10 które
    > mam w firmie.

    w firmie placi sie stawka x ilosc odbiornikow

    pozdro
    xmarcel

  • 3. Data: 2004-04-23 09:01:09
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > w firmie placi sie stawka x ilosc odbiornikow

    czyli to juz nie jest abonament tylko haracz od telewizora...

  • 4. Data: 2004-04-23 09:03:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > w firmie placi sie stawka x ilosc odbiornikow

    bo to nie abonament tylko podatek od odbiornika :)

  • 5. Data: 2004-04-23 10:48:18
    Temat: w stanie umożliwiającym (...)
    Od: p...@p...onet.pl

    art 48 2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub
    telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu, używa tego
    odbiornika.

    PYTANIE:

    Czy odbiornik telewizyjny wykorzystywany na cele przekazywania informacji
    wizualnych pochodzacych z komputera firmowego, ODŁACZONY od sieci antenowej
    uznać należy za odbiornik w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór
    programu, używa tego odbiornika ?

    W KRRiT nie potrafiono mi udzielić odp. na to pytanie
    W RUP także pani zacytowała mi przepis ww. pozostawiając go bez komentarza
    niestety.

  • 6. Data: 2004-04-23 14:45:53
    Temat: Re: w stanie umożliwiającym (...)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 23. kwietnia 2004 12:48 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane p...@p...onet.pl:

    > art 48 2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny
    > lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu,
    > używa tego odbiornika.

    Czyli sklep RTV płaci np. za 100 ? :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-04-24 01:13:42
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

> [...]
    antenowej
    > uznać należy za odbiornik w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór

    W takim wypadku usuwasz gniazdo antenowe i z telewizora już się robi
    monitor, wolny od haraczu.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 8. Data: 2004-04-24 10:13:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c6ceva$r4f$1@news.onet.pl...

    > W takim wypadku usuwasz gniazdo antenowe i z telewizora już się robi
    > monitor, wolny od haraczu.

    A gwarancja?

  • 9. Data: 2004-04-25 09:34:23
    Od: lazik_s <s...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów pl.soc.prawo!!!

    Pewnego dnia, a było to w sobotę nocą, Marcin napisałeś na
    pl.soc.prawo coś takiego:

    > W takim wypadku usuwasz gniazdo antenowe i z telewizora już się robi
    > monitor, wolny od haraczu.

    Dobre ale chyba i tak nieprawdziwe. TV można także oglądać na ekranie
    telewizora poprzez złącze Euro (np. antena do magnetowidu i z niego
    poprzez Euro do telewizora), można także przez S-Video i komputer czy
    np przez dekoder telewizji satelitarnej. Wyjdzie z tego, że każdy
    telewizor ma możliwość odbioru tv (chyba, że brak w nim wszystkich
    możliwych kombinacji podłączenia). Paradoksem jest to że nawet monitor
    może stać się telewizorem w połączeniu z kartą telewizyjną, kartą DVB.
    Na rynku są nawet monitory z wbudowanymi kartami telewizyjnymi. I co
    wtedy?

    --
    Pozdrowienia,
    lazik_s mailto:n...@p...gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --

  • 10. Data: 2004-04-26 23:21:55
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Użytkownik "lazik_s" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na rynku są nawet monitory z wbudowanymi kartami telewizyjnymi. I co
    > wtedy?

    Odpowiedź - nic. O ile nic się nie zmieniło to w ustawie jest mowa o
    odbiorniku telewizyjnym, a takim monitor nie jest. A jeśli monitor ma
    wbudowaną kartę TV, to wtedy w myśl ustawy jest już odbiornikiem TV.
    Jak byś się uparł, to TV możesz też oglądać na np. kamerze video
    posiadającej wejście AV + magnetowidzie. Czy to oznacza, że masz płacić
    abonament RTV dlatego, że posiadasz w firmie kamerę, którą filmujesz śluby?
    Albo za monitor do komputera, bo teoretycznie możesz na nim oglądać TV
    korzystając z odpowiedniej karty?