  • 1. Data: 2009-09-22 12:53:43
    Temat: Wypadek z udziałem autobusa
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Witajcie,

    Koleżanka jechała autobusem komunikacji miejskiej, nastąpił wypadek, wyjechała
    na czerwonym świetle inna kierująca pojazdem. łup i tamten samochód do kasacji.
    Wszyscy żywi, ale jedna kobieta pasażer autobusu upadła tak nieszczęśliwie, że
    ręka złamana.

    Do kogo pisać o odszkodowanie ? Numer rejestracyjny sprawcy jest znany.

    Drugie pytanie: pracownik spóźnił się do pracy z powodu tego wypadku, od kogo
    wziąć jakieś potwierdzenie/usprawiedliwienie ?

    Trzecie pytanie:
    Pasażer wiózł telewizor, który na skutek zderzenia tak się przesunął, że
    uderzył i nastąpiło uszkodzenie. Kto ma płacić za szkody ? jak ugryźć ten
    temat ?

    Pozdrawiam
    Imiennika

  • 2. Data: 2009-09-22 13:02:31
    Temat: Re: Wypadek z udziałem autobusa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Imiennika pisze:
> [...]
    > uderzył i nastąpiło uszkodzenie. Kto ma płacić za szkody ? jak ugryźć ten

    I to wszystko w jednym autobusie? Kiedy egzamin?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-22 13:18:47
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Liwiusz napisał:

    >    I to wszystko w jednym autobusie? Kiedy egzamin?

    Nie jestem kadydatką na kierowcę i nigdy nie będę, córka z mężęm także nie mają
    samochodu i mieć nie będą, uważamy, że mieszkaniec Krakowa czy Gdańska lub
    innego większego miasta może spokojnie obyć się bez tego urządzenia (to nie
    reklama dzisiejszego dnia!!), a mieszkaniec Mińska Maz., Lubska, Tomaszowa Maz
    lub Chełma (czy innego mniejszego miasta) bez problemu załatwi wszystkie sprawy
    pieszo, wystarczy tylko zwolnić trochę obroty dnia codziennego i wychodzić z
    domu wcześniej, ewentualnie korzystać z roweru a zimą i deszczowe dni z TAXI
    jeśli już na prawdę potrzeba.

    Pytanie moje poprzednie to zagadnienie prawne.

    --
    Imiennika

  • 4. Data: 2009-09-22 13:21:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    Imiennika pisze:

    > Pytanie moje poprzednie to zagadnienie prawne.

    I właśnie o takim egzaminie myślał Twój przedpiśca. :)
    A może zakładzie? ;)

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-09-22 13:25:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sprawy
    > pieszo, wystarczy tylko zwolnić trochę obroty dnia codziennego i wychodzić

    Sadzisz, ze w tym miastach nie ma komunikacji miejskiej? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-09-22 13:29:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > Maz
    > lub Chełma (czy innego mniejszego miasta) bez problemu załatwi wszystkie

    Co do Lubska i Minska to moze masz racje. Ale w ponad 60-tysiecznych
    Tomaszowie Mazowieckim i Chelmie komunikacja miejska jak najbardziej
    funkcjonuje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-09-22 13:35:08
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem kadydatką na kierowcę i nigdy nie będę, córka z mężęm także nie
    > mają

    Z taka inteligencja, nie bedziesz kandydatka na jakikolwieik fach.

    Liwiusz mial na mysli to, ze cala sytuacja pachni emu jakims casusem i
    podejrzewal, ze moze przygotowujesz si edo egzaminu z prawa.
    No ale to przeciez absurd - z taka blyskotliwoscia to co najwyzej do Wyzszej
    Szkoly Fryzjerstwa i Manicure sie dadajesz :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-09-22 13:37:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem kadydatką na kierowcę i nigdy nie będę, córka z mężęm także nie
    > mają

    Z taka inteligencja, nie bedziesz kandydatka na jakikolwiek fach.

    Liwiusz mial na mysli to, ze cala sytuacja pachnie mu jakims casusem i
    podejrzewal, ze moze przygotowujesz sie do egzaminu z prawa cywilnego.
    No ale to przeciez absurd - z taka blyskotliwoscia to co najwyzej do Wyzszej
    Szkoly Fryzjerstwa i Manicure sie nadajesz :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-09-22 13:49:03
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    spp pisze:

    > I właśnie o takim egzaminie myślał Twój przedpiśca. :)
    > A może zakładzie? ;)

    prawnikiem też nie jestem, nie będę, córka także nie jest i nie będzie, zięć
    również poza branżą prawniczą ma daj Boże niezłą posadę.

    --
    Imiennika

  • 10. Data: 2009-09-22 14:49:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Imiennika wrote:

> [...]
    > lub Chełma (czy innego mniejszego miasta) bez problemu załatwi wszystkie sprawy

    Do czasu kiedy córka z mężem nie beda musieli codziennie do pracy
    chodzić w garniturze lub odwiedzać biura swoich klientów. Szczególnie
    wczasie deszczu, zimą, lub gorącym latem.

    Więc ja bym na twoim miejscu za bardzo nie uogólnił na temat kazdego
    mieszkańca obywającego sie bez....