  • 1. Data: 2010-05-23 13:36:08
    Temat: uzycie logo innych firm
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    Witam,

    Chcialbym zrobic sobie TOP strony www, ktory bedzie zbitkiem,
    logotypow roznych firm oferujacych systemy partnerskie.

    Pytanie jest takie, czy moge uzyc tych logo?
    z tego co wiem, niekomercyjne uzywanie logo, moge zamiescic.
    ale co jesli strona bedzie zarabiac na siebie?

    po za tym, teksty na stronie, beda wlasnie na temat tych firm,
    wiec poniekad to jakas reklama dla nich.

    Czy ktos z was juz mial stycznosc z takim problemem?

    za pomoc z gory dziekuje.

    Gadacz

  • 2. Data: 2010-05-23 15:10:12
    Temat: Re: uzycie logo innych firm
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mozesz w celach informacyjnych
    czyli nie moze wprowadzac w blad ze ty(firma abc) to firma xyz.
    Jak to bedzie np okraszone tekstem "nasi partnerzy" czy cos takiego to
    spokojnie

  • 3. Data: 2010-05-23 17:19:39
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 23 Maj, 15:36, gadacz <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wiec poniekad to jakas reklama dla nich.
    >
    > Czy ktos z was juz mial stycznosc z takim problemem?

    Bedzie to strona informacyjna? Cos jak tutaj?
    http://franchising.pl/katalog/partnerskie/.
    Czy moze to byc wprowadzeniem w blad ze strona na ktorej znajduje sie
    ten top jest partnerem tychze firm?

  • 4. Data: 2010-05-23 18:21:21
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2010-05-23 19:19, SzalonyKapelusznik pisze:

    > Bedzie to strona informacyjna? Cos jak tutaj?
    http://franchising.pl/katalog/partnerskie/.
    > Czy moze to byc wprowadzeniem w blad ze strona na ktorej znajduje sie
    > ten top jest partnerem tychze firm?

    strona (co jak gdzie i z czym sie je) taki zakres,
    a loga firm itp. umieszczone sa po to aby dac "obrazek" ze te
    marki/firmy oferuja takie sposoby wspolpracy.

    mysle, ze dobrym pomyslem tez bedzie dorzucenie odpowiedniego dopisku,
    aby nikt, nie mylil pojec.

    niemniej jedak serdecznie dziekuje za podpowiedzi.

    Gadacz