  • 1. Data: 2011-11-28 18:40:54
    Temat: uzasadnienie wyroku
    Od: smerf <s...@m...tv>

    Witam,

    Przegrałem sprawę w Sądzie Pracy Sąd Okręgowy a więc w 2 instancji.

    Chciałem złożyć wniosek o uzasadnienie. Czy za to się nie płaci podobnie
    jak nie płaciłem w Sądzie Rejonowym ?

  • 2. Data: 2011-11-28 18:52:11
    Temat: Re: uzasadnienie wyroku
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-28 19:40, smerf pisze:

    > Chciałem złożyć wniosek o uzasadnienie. Czy za to się nie płaci podobnie
    > jak nie płaciłem w Sądzie Rejonowym ?

    Za uzasadnienie się nie płaci w żadnym sądzie.
    W SR nie płaciłeś za uzasadnienie tylko zapewne za apelację.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU