  • 1. Data: 2011-11-28 11:30:32
    Temat: Co mam/moge zrobic dalej?
    Od: " Friend" <p...@W...gazeta.pl>

    Witam ponownie :)

    Krotki opis sytuacji:

    - kolizja 2 aut (bylem poszkodowanym, pacjent to 9-letnie auto),
    - ubezpieczyciel wyplaca odszkodowanie na podstawie kosztorysu z uzyciem
    tanich zamiennikow,
    - zlecam wykonanie kosztorysu rzeczoznawcy ktory do rozliczenia przyjmuje
    oryginalne czesci,
    - zakladam sprawe cywilna (wszystko pisze sam (bez adowkata) - mialbym zbyt
    duze koszty wlasne w stosunku do kwoty w pozwie), w ktorej domagam sie wyplaty
    roznicy pomiedzy tanimi zamiennikami a czesciami "oryginalnymi"
    - Sad I instancji wydaje korzystny dla mnie wyrok, ubezpieczyciel ma wyplacic
    roznice.
    - kancelaria adwokacka ubezpieczyciela sklada apelacja do Sadu Okregowego
    - na jednym posiedzeniu, Sad odrzuca apelacja ubezpieczyciela.

    I teraz pytanie jest co dalej? Jakie sa dalsze procedury?
    W chwili obecnej czekam na odpis wyroku wraz z uzasadnieniem (mija miesiac).

    Wiem ze strona przegrana moze chyba wniesc kasacje do SN (postepowanie w
    Sadzie Rejonowym ze sprawy uproszczonej zostalo przekwalifikowane na normalne)

    Jakie dalsze kroki powinienem podjac?

    Z gory dziekuje za wskazowki.