  • 1. Data: 2011-11-28 13:17:41
    Temat: dobrapozyczka.com.pl - wysylaja mi smsy i nie chca usunac nr telefonu
    Od: KK <n...@n...com>

    Nie wiem skad maja moj nr ale wysylaja mi smsy reklamowe. Zadzwonilem do
    nich i mowia ze podpisywalem gdzies zgode i zebym zwrocil sie do tej
    firmy z ktora podpisywalem zgode, bo oni nic nie moga zrobic Nic nie
    podpisywalem. Jak mam ich zmusic do usuniecia numeru ? To jest chyba
    bezprawne

  • 2. Data: 2011-11-28 13:39:40
    Od: Proste Prawo <p...@g...com>

    On 28 Lis, 14:17, KK <n...@n...com> wrote:
> [...]
    > firmy z ktora podpisywalem zgode, bo oni nic nie moga zrobic Nic nie
    > podpisywalem. Jak mam ich zmusic do usuniecia numeru ? To jest chyba

    Zadzwoń jeszcze raz i powiedz, że przed chwilą dzwoniłeś do Biuro
    Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych i tam Ci powiedzieli,
    że zgodnie z art. 25 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych mają
    obowiązek poinformować Cię m.in. o adresie siedziby, celu zbierania
    danych i źródle danych (od kogo te dane pozyskali) oraz co musisz
    zrobić, żeby przestali z Twoich danych korzystać. No i powiedzieli Ci
    też, że jeśli dobrapożyczka ma jakieś problemy ze zrozumieniem tego
    obowiązku, to Generalny Inspektor osobiście podpisze upoważnienie do
    skontrolowania tego, w jaki sposób oni dane przetwarzają.

    pozdrawiam
    http://prosteprawo.blogspot.com
    Przyszedłem dyskutować, nie kłócić się. Postaram się nie dać
    sprowokować. Ostrzegam - na zaczepki nie odpowiadam :)

  • 3. Data: 2011-11-28 13:49:17
    Od: KK <n...@n...com>

    powie to co przed chwila - ze musze skontaktowac sie z firma ktorej
    dalem zgode ;) Ale ok zadzwonie jeszcze raz

  • 4. Data: 2011-11-28 13:54:21
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > powie to co przed chwila - ze musze skontaktowac sie z firma ktorej dalem
    > zgode ;) Ale ok zadzwonie jeszcze raz

    No i co powiedział ?

  • 5. Data: 2011-11-28 22:57:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Nov 2011, KK wrote:

    > powie to co przed chwila - ze musze skontaktowac sie z firma ktorej dalem
    > zgode ;)

    ...kiedy Proste Prawo Ci wyłożył że jest dokładnie na odwrót - to oni
    muszą zarówno *bezpośrednio* przyjąć Twoją dyspozycję, jak i powiedzieć
    skąd mają dane.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2011-11-29 12:29:39
    Od: KK <n...@n...com>

    Dzwonilem, kazala napisac do firmy zwykly list bo oni nic nie moga
    zrobic. Napisze i zobaczymy.

    pozdr.

  • 7. Data: 2011-11-29 15:49:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Nov 2011, KK wrote:

    > Dzwonilem, kazala napisac do firmy zwykly list bo oni nic nie moga zrobic.

    IMVHO w tym jest właśnie podpucha.
    Jak dojdzie co do czego to powiedzą że żadnego listu nie dostali.

    > Napisze i zobaczymy.

    Daj znać, tak dla ciekawości.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-11-29 15:59:34
    Od: KK <n...@n...com>

    Wysle za potwierdzeniem odbioru.
    Czy zainteresowac ta sprawa GIODO czy poczekac na odzew, albo jego brak?

    pozdr.

  • 9. Data: 2011-12-30 16:28:21
    Od: KK <n...@n...com>

    na moja pisemna prosbe o udostepnienie danych skad maja nr i ich
    skasowaniu dostalem odp:
    Informuje ze nasz spolka zawarla umowe o wysylanie wiadomosci sms. Na
    podstawietej umowy nasz zleceniobiorca jest uprawniony do powierzenia
    wykonania zlecenie osobie trzeciej, dysponujacej legalna baza numerow
    telefonow na ktore to nr nastapi wysylka wiadomosci sms.

    Jak to ugryzc? Wychodzi na to ze oni zlecili firmie nr 2 a firma nr 2
    jeszcze zlecila firmie 3 i to wlasnie firma 3 ma moje dane.

    pozdr

  • 10. Data: 2011-12-30 16:36:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 17:28:21 +0100, KK napisał(a):

    > Jak to ugryzc? Wychodzi na to ze oni zlecili firmie nr 2 a firma nr 2
    > jeszcze zlecila firmie 3 i to wlasnie firma 3 ma moje dane.

    Mnie to wygląda trochę tak, jakby np bank udostępnił dane klienta salonowi
    masażu. I cóż z tego, że na podstawie jakiejś tam umowy...
    Warto może dotrzeć do nazwy firmy nr 3.
    --
    XL