  • 1. Data: 2005-12-28 15:31:00
    Temat: utrzymanie drogi gminnej
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    Witam

    Mam taki problem miszkam przy drodze która jest nieutwardzona,
    Jest to obrzeże małego miasteczka. Przy tej samej drodze mieszka
    jakieś 15 rodzin i budują się kolejne, ale problem polega na tym iż
    droga jest dziurawa i wygląda jak tor motokrosowy, dojechać do najbliższej
    utwardzonej nawierchni to jakieś 800metrów ode mnie nie licząc ludzi co
    mieszkają
    na końcu tej drogi. Droga była utwardzana żwirem i innymi rzeczami
    ale na końcu osiedla jest baza samochodów cieżarowych i to one tak
    roztrzaskują tą drogę. Co jakiś czas przejedzie wyrówniarka ale,
    dobrze jest przez tydzień i później prze kilka miesięcy nic, masakra.
    Czy istniej jakaś prawna podstawa aby wymusić na urzędzie utwardzenie drogi
    lub trzymanie jej w należytym stanie. Niedaleko nas robili taką samą drogę
    i już miną rok a tam nie ma dziury, wszystkiemu winne są te ciezarowe
    samochody.
    Możecie coś w tej kwesti pomóc. Dodam tylko że na ulicy nie ma mediów tj:
    gaz, kanalizacja

    pozdrawiam
    bart