  • 21. Data: 2005-05-12 05:03:20
    Temat: Re: uszkodzona plyta cd instalacyjna
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Normalna procedura reklamacji z tyt. niezgodności z umową (poszukaj w
    > archiwum). Oczywiście nie będzie tu reklamowała samego nosnika a to co
    > kupiła.

    Jakiej niezgodnosci z umowa? To w koncu nosnik byl dobry i dopiero potem
    na skutek dzialan uzytkownika ulegl uszkodzeniu czy tez od poczatku byl
    uszkodzony?

    j.

  • 22. Data: 2005-05-12 05:49:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    januszek wrote:

    > Jakiej niezgodnosci z umowa? To w koncu nosnik byl dobry i dopiero potem
    > na skutek dzialan uzytkownika ulegl uszkodzeniu czy tez od poczatku byl
    > uszkodzony?

    lub też uszkodził się sam z winy np leżącej w wadzie materiału.

  • 23. Data: 2005-05-13 08:54:09
    Od: "karolina sz." <k...@s...pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > Inni widzą :)

    W tym watku chcialabym serdecznie podziekowac Wam za wszystkie
    odpowiedzi, ktore wniosly jasne swiatlo do sprawy. Jeszcze raz dziekuje
    i pozdrawiam.

    --
    karolina szczepaniak

  • 24. Data: 2005-05-30 23:00:07
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" napisał w wiadomości...
    > Licencja OEM to licencja na program a nie na nośnik. Równie dobrze nie musi

    witam trochę (ale tylko trochę) w podobnej sytuacji...

    popełniłem parę błędów w życiu...
    1. jestem idiotą i kupuję licencjonowane oprogramowanie
    2. po zakupie kolejnego kompa + XP Proff. nie zrobiłem kopii

    obecnie (po 2 latach) zaczął mi się "sypać" system
    i chciałem go reinstalować - niestety okazało się
    że oryginalny nośnik, płyta CD jest przełamana...

    dla mnie jest to paranoja (sądziłem że zapłaciłem za
    system operacyjny (("myśl intelektualną)) a nie
    za kawałek "kolorowego szkiełka" ale wg lokalnego
    przedstawiciela (pominę milczeniem czego...)
    muszę kupić nową licencję ???

    pozdr. Darek SP2BZW

  • 25. Data: 2005-05-31 08:03:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 31 May 2005 01:00:07 +0200,
    Dariusz Stefan <s...@g...pl> screamed:
    > obecnie (po 2 latach) zaczal mi sie "sypac" system
    > i chcialem go reinstalowac - niestety okazalo sie
    > ze oryginalny nosnik, plyta CD jest przelamana...
    >
    > dla mnie jest to paranoja (sadzilem ze zaplacilem za
    > system operacyjny (("mysl intelektualna)) a nie
    > za kawalek "kolorowego szkielka" ale wg lokalnego
    > przedstawiciela (pomine milczeniem czego...)
    > musze kupic nowa licencje ???

    Nie. Mozesz w MS kupic sam nosnik. 1xx zl afair.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 10:02:38 user up 10628 days, 21:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Diagnostics are the programs that run when nothing else will.

  • 26. Data: 2005-05-31 08:08:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d7g678$4ht$1@nemesis.news.tpi.pl>, Dariusz Stefan wrote:
    > obecnie (po 2 latach) zaczął mi się "sypać" system
    > i chciałem go reinstalować - niestety okazało się
    > że oryginalny nośnik, płyta CD jest przełamana...

    hem :)

> [...]
    > system operacyjny (("myśl intelektualną)) a nie
    > za kawałek "kolorowego szkiełka" ale wg lokalnego
    > przedstawiciela (pominę milczeniem czego...)

    Nie masz obowiązku kupowania nowej licencji z tym że nie wiem dlaczego
    uważasz że producent oprogramowania ma obowiązek dostarczenia Ci nowej
    kopii nośnika z programem.

    Z drugiej strony, nie sądzę aby ów producent miał jakiekolwiek rozsądne
    szanse w sądzie jeśli zdobyłbys taka kopie z innego źródła (o ile to
    wykonalne).

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2005-05-31 08:19:45
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Tue, 31 May 2005 01:00:07 +0200,
    > Dariusz Stefan <s...@g...pl> screamed:

    > Nie. Mozesz w MS kupic sam nosnik. 1xx zl afair.
    >
    > Artur

    albo przypomnij sobie, kto za Ciebie zrobił backup ...
    :)

    --
    regent...
    (...)

  • 28. Data: 2005-05-31 12:34:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Dariusz Stefan napisał(a) :
    > popełniłem parę błędów w życiu...
    > 1. jestem idiotą i kupuję licencjonowane oprogramowanie

    Nikt nie jest doskonały:-P

    > 2. po zakupie kolejnego kompa + XP Proff. nie zrobiłem kopii
    >
    > obecnie (po 2 latach) zaczął mi się "sypać" system
    > i chciałem go reinstalować - niestety okazało się
    > że oryginalny nośnik, płyta CD jest przełamana...

    Jeżeli to jest wersja OEM, to możesz zrobić kopię płyty. Jest to
    zgodne z warunkami licencji. Warunki licencji znajdują się na
    płycie w pliku eula.txt. Nie wiem jak z wersją BOX. Nie mam.
    Ponieważ płyty są identyczne, to możesz zrobić kopię innego
    egzemplarza tej samej wersji. Podejrzewam, że bez SP, skoro
    kupiłeś 2 lata temu.

    > dla mnie jest to paranoja (sądziłem że zapłaciłem za
    > system operacyjny (("myśl intelektualną)) a nie
    > za kawałek "kolorowego szkiełka" ale wg lokalnego
    > przedstawiciela (pominę milczeniem czego...)

    lokalni przedstawiciele, wiadomo czego;-) sami nie znają warunków
    licencji lub okłamują ludzi.

    > muszę kupić nową licencję ???

    NIE

    Zbyszek
    PGP key: 0x58E0356F
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.