  • 1. Data: 2005-04-13 12:41:38
    Temat: ustawa o wlasnosci lokali
    Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO>

    Gdzie w internecie mozna znalezc przepisow wykonawcze do "ustawy o
    wlasnosci lokali"
    Ustawa jest z dnia 24 czerwca 1994r.
    Szukalam googlem, ale chyba cos zle, bo mi jakies bzdury wyszly :(

    Bardzo dziekuje za pomoc
    aga

  • 2. Data: 2005-04-13 12:54:42
    Temat: Re: ustawa o wlasnosci lokali
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aga napisał(a):
    > Gdzie w internecie mozna znalezc przepisow wykonawcze do "ustawy o
    > wlasnosci lokali"
    > Ustawa jest z dnia 24 czerwca 1994r.
    > Szukalam googlem, ale chyba cos zle, bo mi jakies bzdury wyszly :(

    a są jakieś?
    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    KG

  • 3. Data: 2005-04-13 21:39:04
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    > a są jakieś?
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    a owszem jest sztuka jedna:
    rozp. ministra sprawiedliwości z 19.12.1994 roku w sprawie trybu egzekucji z
    lokali stanowiących odrębne nieruchomości (dotyczy art. 39 ust. o własności
    lokali)

    RS