  • 1. Data: 2005-04-13 12:06:08
    Temat: Pojawilo sie nowe prawo spoldzielcze ??
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Slyszalem, ze pojawila sie juz jakas nowelizacja prawa spoldzielczego czy
    tez spoldzielczego-mieszkaniowego. Nie moge jednak tego nigdzie znalezc. Zle
    slyszalem ? Czy jeszcze nie przeszlo po prostu calej drogi do zatierdzenia ?
    A moze gdzies jest tylko zle szukam ?

    Fantom

  • 2. Data: 2005-04-13 16:35:10
    Temat: Re: Pojawilo sie nowe prawo spoldzielcze ??
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    > slyszalem ? Czy jeszcze nie przeszlo po prostu calej drogi do zatierdzenia ?

    to szukaj na www.sejm.gov.pl

    KG

  • 3. Data: 2005-04-14 05:55:35
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Zle

    > to szukaj na www.sejm.gov.pl

    Szukalem i nie znalazlem

    Fantom

  • 4. Data: 2005-04-14 07:57:39
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Fantom napisał(a):
    > Szukalem i nie znalazlem

    ale nie w bazie aktów prawnych, a w 'pracach sejmu'
    http://www.sejm.gov.pl/prace/prace.html -> proces legislacyjny

    KG

  • 5. Data: 2005-04-14 09:32:24
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zle
    > slyszalem ? Czy jeszcze nie przeszlo po prostu calej drogi do zatierdzenia

    Witam
    http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2521_u.htm

    Pozdrówka

  • 6. Data: 2005-04-14 14:28:48
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Witam
    > http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/2521_u.htm

    Czyli ta ustawa w zycie jeszcze nie weszla ? Moze senat ja odrzucic itp ?
    Czy tylko ceka na ogloszenie w Dzinniku itd ?

    Fantom

  • 7. Data: 2005-04-15 09:11:02
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    > Czyli ta ustawa w zycie jeszcze nie weszla ? Moze senat ja odrzucic itp ?
    > Czy tylko ceka na ogloszenie w Dzinniku itd ?
    >
    > Fantom

    Witam
    Senat przyjął http://www.senat.gov.pl/k5/pos/prace.htm Wróci w przyszłym
    tygodniu do Sejmu, następnie Prezydent. Jak Prezydent podpisze to
    spółdzielnie muszą w ciągu roku dostosować swoje statuty.
    Pozdrówka