    From: "Rena" <r...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ustawa o ochronie konsumentow?
    Date: Thu, 29 Apr 2004 19:38:46 +0200

    czy ktos z was ma moze aktualny tekst tej ustawy i moglby mi podeslac lub
    wskazac mce, gdzie moge ja przeczytac?

    a moze wiecie, czy jesli ja jako osoba fiz. dokonalam internetowego zakupu
    lodowki w allegro i dopiero jak zaplacilam i otrzymalam towar, to
    dowiedzialam sie, ze lodowka moze chodzic tylko 10 godz. dziennie, co mija
    mi sie calkowicie z celem zakupu (to mala lodowka i miala sluzyc w biurze -
    nie moze jej wylaczyc na noc czy weekend, bo sie jedzenie pospuje...), to
    czy sprzedawca ma prawo stroic fochy, jak chce zwrocic nieuzywany towar?
    sprzedawca narzucil mi b.krotki czas zwrotu towaru (kupionego w ostatnia
    niedziele) i chce potracic koszty prowizji allegro i payback. tylko ze, jak
    bym nie zwracala tego towaru, gdyby on rzetelnie opisal produkt:(

    pomozcie!....

    --

    zapraszam do moich aukcji w allegro:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1177904