  • Data: 2004-04-30 10:04:26
    Temat: Re: ustawa o ochronie konsumentow?
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/30/2004 11:25 AM, Renata Gołębiowska wrote:

    > To wiem, ale z pierwszego postu zrozumiałam, że ta lodówka jest jakaś
    > inna tzn. może pracować krócej niż normalne (w normalnych,
    > przeciętnych domowych warunkach działające) lodówki i że np. na noc
    > trzeba ją wyłączyć. Możliwe, żeby rzeczywiście taka niewydarzona
    > była ta lodówka?

    Jeżeli to lodówka "domowa" to mało prawdopodobne - lodówka taka winna
    spełniać określone normy - tzn. zapewniać mozliwośc pracy ciągłej.

    Ewentualne ograniczenia mogłyby dotyczyć lodówek scpecjalnych -
    bazujących na innym układzie niż kompresor (np. lodówka campingowa
    służąca dowiezieniu mięsa lub piwa na grilla) - ale w mojej ocenie jest
    to mocno wątpliwe, albo też lodówek służących do jednorazowego
    zamrożenia - tu jednak mówilibysmy o urzadzeniu specjalnym, a nie lodówce.

    Pzdr: Catbert