  • 1. Data: 2004-10-06 10:34:42
    Temat: ustawa o dostępie do informacji...
    Od: "jan" <k...@o...pl>

    witam , mam pytanie do fachowców. sporo o ustawie poczytałęm w necie, ale dalej
    nie wiem dokładnie czy np. urzad miasta ktory podpisal umowe z firma X na np.
    pomalowanie drzwi w urzedzie :) musi w mysl tej ustawy udostepnic tresc umowy
    ktora podpisał ???

  • 2. Data: 2004-10-06 11:21:38
    Temat: Re: ustawa o dostępie do informacji...
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik "jan" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    np.
    > pomalowanie drzwi w urzedzie :) musi w mysl tej ustawy udostepnic tresc

    A ja się dołączam z pytaniem - jeśli od każdej czystej
    płyty/kasety/magnetowidu/magnetofonu/nagrywarki automatycznie jest pobierany
    haracz na ZPAiV to czy ta organizacja ma obowiązek na moje osobiste żądanie
    przedstawić mi swoje rozliczenia - chcę po prostu sprawdzić czy nie ma
    nieprawidłowości w wydawaniu moich pieniedzy, które _muszę_ im zapłacić; czy
    ta organizacja "podpada" pod ustawę o informacji... czy może to kolejny
    kwiatek który przed nikim się nie musi rozliczać?

    pozdr
    ag

  • 3. Data: 2004-10-08 09:51:10
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "ag" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ta organizacja "podpada" pod ustawę o informacji... czy może to kolejny
    > kwiatek który przed nikim się nie musi rozliczać?

    ZPAiV nie jest urzędem państwowym - jest stowarzyszeniem twórców.
    Te pieniądze nie są twoje, tylko twórców.
    Tak stanowi ustawa, jak ci się to nie podoba, to pamiętaj o tym przy
    następnych wyborach.
    p.
    W,