  • 1. Data: 2004-10-06 09:07:26
    Temat: Czy tylko w Polsce -jedna firma nie płaci swoich rachunków a drugiej każą płacić ?
    Od: "Robert" <r...@p...gazeta.pl>

    Witam Serdecznie !!

    Właśnie otrzymałem postanowienie Sądu Okręgowego w Szczecinie na
    podstawie którego firma ESI Polska , której
    winna jest pieniądze firma BTL ze Szczecina , sąd zasądza płacić
    innej firmie już nie instniejącej Konstal-bud.?
    Gdzie w Polsce jest prawo ? Czy oni w sądzie rozpatrują sprawy mając
    opaski na oczach? Czy w takiej sytuacji trzeba znowu uruchamiać prasę
    i środki masowego przekazu aby w sądzie nie robili takich głupstw?

    Robert Kubanek
    Szczecin
    r...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-10-06 09:27:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 11:07:26 +0200, Robert <r...@p...gazeta.pl>
    napisał:

    > Witam Serdecznie !!
    >
    > W?a?nie otrzyma?em postanowienie S?du Okr?gowego w Szczecinie na
    > podstawie którego firma ESI Polska , której
    > winna jest pieni?dze firma BTL ze Szczecina , s?d zas?dza p?aciae
    > innej firmie ju? nie instniej?cej Konstal-bud.?
    > Gdzie w Polsce jest prawo ? Czy oni w s?dzie rozpatruj? sprawy
    > maj?c
    > opaski na oczach? Czy w takiej sytuacji trzeba znowu uruchamiaae
    > pras?
    > i ?rodki masowego przekazu aby w s?dzie nie robili takich g?upstw?

    Czy chodzi ci o to, że prawo powinno być takie, ze jezeli mi nie płaca to
    ja tez nie musze płacić?

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-10-06 09:51:30
    Od: "Robert" <r...@p...gazeta.pl>

    Witam !!
    Nie chodzi o to, że jak mi nie płacą to ja nie płacę innym. Chodzi o
    to że są dwie strony w sporze a płacić postanawiają firmie trzeciej ,
    nie mającej nic współnego.

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsffy7dw5mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

  • 4. Data: 2004-10-06 09:58:08
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 11:51:30 +0200, Robert <r...@p...gazeta.pl>
    napisał:

    > Witam !!
    > Nie chodzi o to, że jak mi nie płacą to ja nie p?ac? innym. Chodzi
    > to ?e s? dwie strony w sporze a p?aciae postanawiaj? firmie
    > trzeciej ,
    > nie maj?cej nic wspó?nego.

    1. Pisz pod cytatem, bo tak się lepiej czyta.

    2. Pisz konkretnie, bo z twojego pierwszego postu wynikało kompletnie nic.
    Jedynie z tytułu moznaby wnioskować, że jedna firma nie płaci, a drugiej
    każą płacić.

    3. A co do twojej wypowiedzi. napisz konkretnie o co chodzi. A jeżeli
    chcesz tylko pobluzgać na sąd to daruj sobie.

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2004-10-06 13:21:02
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Chodzi  o to  że  są  dwie strony w sporze  a
    > płacić  postanawiają  firmie  trzeciej ,
    > nie  mającej nic  współnego.

    Pewnie Sędzia nie zajrzała do akt. Ja mam kopię takiego fajnego postanowienia
    sądu (wprawdzie gospodarczego, ale zawsze to sąd), gdzie sędzia zażądała od
    kilku osób ksera dowodów osobistych z numerem PESEL. Problem był w tym, że
    wszystkie te osoby to Japończycy, co jeszcze dodatkowo wynikało z samej sprawy.

    Poproś o uzasadnienie i apeluj.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2004-10-06 14:01:30
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2004 11:07:26 +0200, Robert naskrobał(a):

> [...]
    > opaski na oczach? Czy w takiej sytuacji trzeba znowu uruchamiać prasę
    > i środki masowego przekazu aby w sądzie nie robili takich głupstw?

    To że ktoś zawsze musi być niezadowolony z wyroku to żadna nowość akurat.
    Są setki powodów dla którego mogło powstać takie orzeczenie - jak się nie
    podoba to odwołuj sie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org