  • 1. Data: 2009-04-13 17:31:49
    Temat: ustawa do TK
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    W jaki sposób można skierować ustawę do Trybunału Konstytucyjnego? Chodzi o
    niezgodność ustawy z prawem UE.

  • 2. Data: 2009-04-13 21:26:32
    Temat: Re: ustawa do TK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 19:31:49 +0200, cranky napisał(a):

    > W jaki sposób można skierować ustawę do Trybunału Konstytucyjnego?
    > Chodzi o niezgodność ustawy z prawem UE.

    Namówić grupę posłów bądź RPO na złożenie stosownego wniosku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-04-13 23:01:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Namówić grupę posłów bądź RPO na złożenie stosownego wniosku.

    Przecież TK nie jest od badania zgodności ustaw z prawem europejskim. Od
    tego jest ETS.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 4. Data: 2009-04-14 07:02:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 01:01:36 +0200, Johnson napisał(a):

    > Przecież TK nie jest od badania zgodności ustaw z prawem europejskim. Od
    > tego jest ETS.

    OK, pozajączkowało mi się z umową międzynarodową.

  • 5. Data: 2009-04-14 17:54:17
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Apr 2009 07:02:46 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > OK, pozajączkowało mi się z umową międzynarodową.

    Co za ETS i jaki jest tryb??

  • 6. Data: 2009-04-15 12:56:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    http://curia.europa.eu/pl/transitpage.htm