  • 1. Data: 2009-04-12 11:47:56
    Temat: Czy Urzad Miasta powinien mi przeslac odpis uchwaly...
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    ...ktora zapadla w zwiazku z dzierzawionym przeze mnie obiektem?
    Czy otrzymam taka uchwale na pismie czy powinienem sam sie o nią upomniec?

  • 2. Data: 2009-04-12 14:36:16
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    KK pisze:
    > ...ktora zapadla w zwiazku z dzierzawionym przeze mnie obiektem?
    > Czy otrzymam taka uchwale na pismie czy powinienem sam sie o nią upomniec?

    Niestety UM nie ma takiego obowiązku bo uchwały są publikowane w tzw.
    BIP Urzędu i tam możesz sobie ja przeczytać i ściągnąć.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-04-12 14:39:08
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    Mecenas pisze:

    > Niestety UM nie ma takiego obowiązku bo uchwały są publikowane w tzw.
    > BIP Urzędu i tam możesz sobie ja przeczytać i ściągnąć.
    >

    > Pozdrawiam
    > Michał
    Czyli rozumiem ze sam mam sie po cos takiego zglosic i ew wtedy wniesc
    zażalenie na taką uchwałe? Jaki jest termin?

  • 4. Data: 2009-04-12 14:54:25
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    KK pisze:

    > Czyli rozumiem ze sam mam sie po cos takiego zglosic i ew wtedy wniesc
    > zażalenie na taką uchwałe? Jaki jest termin?

    Ustawa o samorządzie gminnym.

    Art. 101. 1. Każdy, czyj interes prawny lub uprawnienie zostały
    naruszone uchwałą lub zarządzeniem podjętymi przez organ gminy w sprawie
    z zakresu administracji publicznej, może - po bezskutecznym wezwaniu do
    usunięcia naruszenia - zaskarżyć uchwałę do sądu administracyjnego.
    2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się, jeżeli w sprawie orzekał już sąd
    administracyjny i skargę oddalił.
    2a. Skargę na uchwałę lub zarządzenie, o których mowa w ust. 1, można
    wnieść do sądu administracyjnego w imieniu własnym lub reprezentując
    grupę mieszkańców gminy, którzy na to wyrażą pisemną zgodę.
    3. W sprawie wezwania do usunięcia naruszenia stosuje się przepisy o
    terminach załatwiania spraw w postępowaniu administracyjnym.
    4. W sprawach, o których mowa w ust. 1, stosuje się odpowiednio art. 94.

    Reszta wo wyszukania w internecie.