  • 1. Data: 2005-11-21 17:30:53
    Temat: usluga dostepu do internetu - minimalny transfer
    Od: "G G" <k...@X...pl>

    Witam!

    Czy istnieje jakis artykul w prawie lub rozporzadzenie URTiP, ktore by
    mowilo o minimalnym transferze, jaki musi zagwarantowac firma swiadczaca
    usluge dostepu do internetu swojemu klientowi? Czy to tylko kwestia
    widzimisie firmy? 4Mb/s na 200 uzytkownikow, to troche przegiecie chyba,
    nie?
    W googlach nic ciekawego nie widac :(

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    --
    pzdrv!
    GG

  • 2. Data: 2005-11-21 18:59:02
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    G G wrote:

> [...]
    > usluge dostepu do internetu swojemu klientowi? Czy to tylko kwestia
    > widzimisie firmy? 4Mb/s na 200 uzytkownikow, to troche przegiecie chyba,

    No bo chyba nie ma. Jak ci sie nie podoba - zmieniasz firme. Po prostu.
    Jak koniecznie potrzebujesz jakiegos pasma - wykupujesz w firmie lacze z
    CIR-em. tylko takie lacza sa sakramencko drogie.

    Pozdr

    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl
    ________________
    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1

  • 3. Data: 2005-11-21 20:29:46
    Od: "G G" <k...@X...pl>

    "mariposa doux" <m...@g...pl> wrote in message

    > No bo chyba nie ma. Jak ci sie nie podoba - zmieniasz firme. Po prostu.

    Chodzi mi o jakis haczyk, dzieku ktoremu moglbym rozwiazac umowe. Firma,
    ktora sprzedaje internet ma 200 uzytkownikow i lacze 4Mb/s. Ile wychodzi na
    osobe? Masakra. Do tego jakies beznadziejne dzielenia pasma.

    --
    pzdrv!
    GG

  • 4. Data: 2005-11-21 21:26:45
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    G G wrote:

    > "mariposa doux" <m...@g...pl> wrote in message

    > Chodzi mi o jakis haczyk, dzieku ktoremu moglbym rozwiazac umowe.

    No niestety, nie znamy twojej umowy z providerem
    (i nie wiem, czy chcemy poznac ;))

  • 5. Data: 2005-11-21 21:36:24
    Od: "G G" <k...@X...pl>

    > (i nie wiem, czy chcemy poznac ;))