  • 1. Data: 2005-11-21 16:11:06
    Temat: Podział majątku po rozwodzie
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    Jest taka sytuacja: Moja mama rozwiodła się z tatą już 5 lat temu -
    przeprowadziła podział majątku - jedynym majątkiem jest dom. Problem w tym ,
    że ojciec nadal mieszka w tym domu. Matka mi coś mętnie tłumaczy że tak musi
    być bo ojciec robi problemy. Mam pytanie:
    - czy jest możliwe że jest podział majątku ale domu nie podzielono pod
    względem fizycznym, tak żeby można swoją część sprzedać ?
    Gdzie mogę znaleźć informacje praktyczne na temat sytuacji podziału domu po
    rozwodzie?

    Olek

  • 2. Data: 2005-11-21 16:12:10
    Temat: Re: Podział majątku po rozwodzie
    Od: "olo2" <j...@p...onet.pl>

    zapomniałem dodać, że my mieszkamy w bloku a on sam w całym domu