  • 21. Data: 2005-07-21 13:21:20
    Temat: Re: urzędy pracy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:dbnk23$lq0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Bede zgadywac: szukanie pracy? ;>

    E tam, zaczyna sie zawsze od gazety i telefonu wiec mozna to robic równie
    dobrze stojac w kolejce:-))

    HaNkA

  • 22. Data: 2005-07-21 13:41:46
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: HaNkA ReDhUnTeR [Thu, 21 Jul 2005 15:21:20 +0200]:

    > E tam, zaczyna sie zawsze od gazety i telefonu wiec mozna
    > to robic równie dobrze stojac w kolejce:-))

    A nie wiem, na powaznie na szczescie nie musialam nigdy
    szukac, ale wychodze jednak z zalozenia, ze to troche
    wiecej energii i czasu kosztuje... Myle sie? Bo rozne
    takie tam poradniki w necie twierdza, ze to wrecz jest
    zajecie na caly etat :-)

    Kira

  • 23. Data: 2005-07-21 15:56:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A twoje rozumowanie jest całkiem zabawne. Masz prawo do oferowanych przez
    > państwo usług,

    Prawo do zasilku NIE jest usluga. Jest przywilejem dla pewnej scisle
    okreslonej grupy spolecznej. Panstwo NIE jest uslugodawca.
    Chyba tylko dla tych z roszczeniowym podejsciem do zycia.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 24. Data: 2005-07-21 17:55:56
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Prawo do zasilku NIE jest usluga. Jest przywilejem dla pewnej scisle
    > okreslonej grupy spolecznej. Panstwo NIE jest uslugodawca.
    > Chyba tylko dla tych z roszczeniowym podejsciem do zycia.

    I znów: formalnie masz rację, natomiast w ekonomii często traktuje się
    całość świadczeń jakie nam państwo oferuje (w tym wojsko, policję etc.)
    jako pewne usługi, za które płacimy z naszych podatków.

  • 25. Data: 2005-07-21 22:21:55
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > E tam, zaczyna sie zawsze od gazety i telefonu wiec mozna to robic równie
    > dobrze stojac w kolejce:-))

    nigdy nie zaczynałem od gazety,
    zawsze wchodziłem do firmy i pytałem o wakat,
    najdłużej (niechcący) byłem bez pracy 7 dni...
    chcący to i dłużej.

    --
    regent...
    (...)