  • 1. Data: 2005-07-20 11:37:59
    Temat: Jakiego odszkodowania mogę żądać?
    Od: "ROLKA" <k...@g...pl>

    Cześć.
    Otrzymałam wypowiedzenie, moim zdaniem bezprawnie,
    z powodu likwidacji stanowiska pracy, z zachowaniem
    3-miesięcznego terminu wypowiedzenia.
    W związku z tym,że stanowisko tak naprawdę nie zostaje zlikwidowane,
    chcę złożyć pozew do sądu pracy.
    W całej sytuacji chodzi mi już tylko o pieniądze,
    ( nie widzę szans na dogadanie się).
    Czyli, czego żądać w pozwie i w jakiej wysokości, żeby wycisnąć jak
    najwięcej pieniędzy?
    Oczywiście pod warunkiem ,że sąd podzieli moje zdanie co do
    wypowiedzenia.

    Pozdrówka.
    ROLKA